vineri, 8 aprilie 2016

nostalgie...


   A venit primăvara! Sigur în urmă cu o lună,dar abia acum natura și-a revenit la viață. Copilul din mine tânjește nostalgic după o vreme apusă,iar partea matură a făcut curățenie în gânduri și evident pe blog .Am retras f.multe postări,posibil să fie un început de retragere de ambasadă,dar până atunci,mai bântui prin zonă că sigur doar este terenul meu privat. Precum acele terenuri de pe Lună,pe care le-au cumpărat unii bogați excentrici ai lumii și, unde nu se știe dacă vor ajunge vreodată și nici ce vor face cu ele de la această distanță.  Am recitit f.multe postări pe care la un timp le-am scris din suflet,amintirile devenind mai vii ca niciodată însă fără ca rezonanța cuvintelor să mai aibă aceleași culori. Vorba unei celebrități ceea ce se scrie pe net sunt probleme actuale în momentul postării dar destul de repede își pierd valoarea emoțională și în scurt timp toți care te-au citit te vor uita. Este adevărat că și eu deși trec mereu prin bloguri ale celor puțini rămași încă,îndrăznesc să deranjez cât mai puțin posibil spre mai deloc cu vreun comentariu,dat fiind faptul că oamenii se schimbă și în gândire și în preferință iar ceea ce cândva era un fel de comunicare virtuală plăcută acum totul este sec. Poate și eu am devenit mai exigentă cu mine,în mod sigur deoarece absolut nimic nu-mi mai convine din ce spun din ce fac. Și uite așa intru în rândul insularilor,că tot mai mulți blogeri nu mai au vizitatorii de pe vremuri și,chiar dacă postează nu se mai obosesc să aștepte comentarii nici măcar să le mai răspundă. Evident că mi-am făcut mustrări de conștiință vis-a-vis de gafele pe care le-am făcut anumitor persoane care m-au băgat în seamă la timpul respectiv,dar sigur, voi face tabula rassa cu trecutul și voi merge mai departe în direcția busolei virtuale,care dumnezeu știe unde mă duce și ne duce. Partea bună însă a jurnalului virtual este că poți să-ți dai seama de ce greșeli ai făcut la un timp,dar nu poți evita alte greșeli pe viitor.Însă cum spunea un psiholog,dacă te gândești intens la trecut intri în depresie,gândind la viitor devii anxios,ceea ce contează este prezentul..Oare??!!
                    


                   

2 comentarii:

  1. În prezentul nostru te îmbrăţişez cu mult drag !!! Ca şi în trecut, ca şi în viitor !!! Primăveri frumoase să ne fie sufletul, draga mea !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Si eu te imbratisez cu mare drag!
    Sa ai parte si tu numai de senin si lumina in suflet.
    Multumesc mult de trecere!

    RăspundețiȘtergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.