duminică, 13 martie 2016

cugetari..reinterpretate


            Totdeauna am apreciat  pildele  înțelepte ale marilor personalități ale lumii,căutând citate,sau cărți din care să pot a-mi însuși  modele de conduită în viață.Doar că se știe și vorba ceea,”teoria ca teoria practica ne omoară”.Mi-am dat seama că totuși în afară de poruncile biblice pe care ar trebui să le urmeze fiece om,pentru ca lumea să fie într-adevăr după chipul dar și asemănarea lui Dumnezeu,în rest cam totul are precum moneda și vers dar și revers.
             Citeam de exemplu despre anumite lucruri care nu se pot recupera în viață,postate pe mai multe bloguri citite aleatoru.
    Le voi reda pe fiecare apoi voi face interpretările personale în funcție de ce am sesizat eu de-a lungul vremii.
   Prin urmare se spune că:

Exista 5 lucruri in viata care NU SE POT RECUPERA:
      - o piatra, dupa ce ai aruncat-o;....
Adaug..Depinde în ce loc o arunci,dacă este o prăpastie,sau un lac,ocean,firesc nu o vei mai recupera nicicând deși nu ar fi imposibil(există elicoptere,scafandri,submarine),dar în orice alt loc din drumul tău este foarte ușor de recuperat. 

      - o vorba, dupa ce ai spus-o;... 
Aici sunt de acord ,dar nu 100 la 100..e posibil ca o vorbă aruncată nici să nu fie băgată în seamă de interlocutor și atunci clar este ca și recuperată.

      - o sansa, dupa ce ai pierdut-o;....
Nu totdeauna este adevarat...eu am dat la o sansa cu piciorul odata,mi-a părut rău și la un an distanță mi s-a oferit singură  pe tavă...am acceptat-o firește,dar nu a ieșit bine,poate era mai bine să aleg altceva.

      - timpul, dupa ce a trecut;.....
Este adevărat poate este singurul mare adevăr,nu mai poți recupera nici copilăria nici tinerețea,dar dacă este adevărat că ne vom reîncarna,iată că nici acest lucru nu stă în picioare.

     - iubirea, pentru cel ce nu lupta......
Mda,și dacă luptă și o câștigă,iar iubita, iubitul visat/ă, îți face viața un calvar pe parcurs,atunci cred că este singurul aspect ptr.care nu merită să lupți.Cunoastem o mulțime de iubiri în care totul începe ca o poveste cu promisiuni deșarte de genul,ne vom iubi până la bătrânețe,etc,etc,iar finalul..no comment!


  Concluzie.... Vața este cea care îți dă când vrea ea și ce vrea ea și, îți ia înapoi tot ce vrea ea și când vrea ea, fără să țină cont de ce vrei tu.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.