vineri, 2 ianuarie 2015

An nou....


S-a mai dus un an.Revelionul a trecut si el lasand in urma lui tone de confeti si milioane de artificii care pt.cateva clipe au eclipsat stelele cerului de iarna.Sperantele au urcat la cer pentru ca îngerii sa ia și ei aminte la misiunea ce o au de îndeplinit pentru fiecare .Au mai rămas  două zile de relaxare după care va  începe vacarmul zilelor golite de poleiala brazilor împodobiți și a luminițelor artificiale urmând escaladarea Golgotei.Acum depinde de fiecare de cum va ști să-și poarte crucea.Bineînțeles la cumpana anilor nu am ocolit obiceiul de a servi o felie de tort si un pahar de sampanie in a serba evenimentul.Pană la urmă am lăsat principiile de-o parte și la indemnul celor apropiati m-am gândit să-mi pun totuși o dorință.Mi-am dat seama însă ca nu am doar o singura dorinta ci atat de multe incat nu le pot aduna si comprima intr-una singura așa că am inceput să mi le spun in sir indian.Astfel că habar nu am care dintre ele a prins fix 12 noaptea astfel incat sa verific veridicitatea superstitiei.În fine,vorba cuiva,trecutul l-am văzut,prezentul îl văd,iar viitorul îl voi vedea.Cam acestea ar fi gandurile mele de început de an.



8 comentarii:

  1. Puneti o singura dorinta "aceea de a le implini pe toate" :)
    La multi ani Tizo, pup magia-ti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a dus!
      Anul și momentul vreau să spun:)
      Dar și mâine e o zi,adică, ce mai e până la următorul revelion,că la felul în care timpul zboară acum ne trezim că nici nu știm când vine clipa dorințelor neimplinite și cerute universului.
      Mihaela,tu știi că eu nu iau în serios astfel de superstiții dar nici extremistă nu sunt.. și mai știi tu cum sunt eu, că semănăm în multe privințe:).
      Iar ca Eva născută nu din coasta lui Adam ci a lui Toma Necredinciosul,până nu văd nu cred:)
      Mersi de trecere și de cuvantare,
      Te îmbrățișez cu tot dragul!:)

      Ștergere
    2. La multi ani!Daca ai ingredientele pe care nu le poti cumpara cu bani...,atunci ai tot ceea ce iti lipseste!Sa ne auzim(scriem) si la anul pe vremea aceasta.Numai soare si carari netede din partea mea!

      Ștergere
    3. La multi ani!
      Ș eu îți doresc multă sănătate împliniri și multe bucurii în anul ce tocmai a început!

      Ștergere
  2. ... Soare și cărări netede! - frumoasă urare.
    La mulți ani cu bucurii, sănătate și împliniri în toate!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ați avut o postare, Fără titlu, n-am mai dat de ea pe blogul dvs... Am citit-o, și vroiam să vă spun că și eu regret caietele și agendele de altădată: altă foaie... și mult mai îmbietoare pentru scris și mâzgălit!... În ceea ce privește amintirile, e greu să le pui stavilă. Ele vin și pleacă, suntem la cheremul lor; fiindcă noi le-am trăit în felul nostru, iar ele ne ,,retrăiesc” în felul lor!
    Toate cele bune vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,am retras-o deoarece aveam un paragraf în care menționam faptul că nu pot auzi youtuburile.Între timp cineva mi-a arătat cum să procedez și am reluat audițiile melodiilor mele de suflet.Pentru a nu mai obliga pe altcineva să-mi dea explicații am retras-o.Eu vă mulțumesc mult pentru atenție și da,aveți dreptate, amintirile vin și pleacă.din păcate revin când vor ele, profitând de libertatea nelimitată pe care o au și niciodată nu vor alina sufletul ,ci mereu îl vor răscoli.
      Numai bine și dvs.!

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.