marți, 30 decembrie 2014

gânduri de sfârșit de an...


Un an se sfârșește,un alt an se pregătește.Mai e puțin și vom intra într-un alt tunel,ups,alt an.În fine, ce mi-e tunel, ce mi-e an!.Metaforic tunelul de fapt reprezintă culoarul prin care trebuie să mergem folosindu-ne mintea așa fel încât să nu confundăm lumința de la capătul tunelului cu farul vreunui marfar cum zicea cineva...Deocamdată iarna și-a început activitatea în forță aruncând peste oraș generoși fulgi de zăpadă îmbrăcând tot peisajul în alb așa cum de mult nu a mai fost cel puțin prin zona mea.Copiii sunt cei mai fericiți,au umplut aleile parcului cu larma lor  , întrecându-se care mai de care la construirea unui om de zăpadă.Oamenii mai fac cumpărături pe ultima sută de metri și asta nu doar în ideea de a-i prinde anul cu stomacul plin cum zic cârcotașii dar și pentru că unii salariați au liber multe zile, zile în care dacă nu ai ceva prin casă riști să te plimbi printr-un oraș pustiit precum cele din filmele americane rămase după vreun cataclism cosmic sau uman.Universul pare și el că și-a luat un mini concediu,nu comete nu seisme ci mici accidente umane Liniștea e aparentă desigur,că grijile între timp își adună hoardele barbare pregătindu-și invaziile și migrațiile viitoare..Personal după cum mi-am propus la începutul acestei vacanțe de iarnă,o duc într-o perpetuă grevă japoneză.Sigur puțin îi pasă universului de greva mea.important e că nu stagnez...Voi continua cu aceleasi pregătiri tradiţionale primind aceleaşi colinde cântate de grăbiţi copii în a-şi primi un bănuţ că ah, da, obiceiul cu covrigi, nuci şi mere cade..banu-i la putere. plictiseală mare,deci nici o schimbare.După ceva agitaţie după ritualul de trimitere felicitări mai pe mail,mai prin sms,în noaptea dintre ani,nu-mi voi pune nici o dorință că privind retrospectiv praful s-a ales de toate dorințele mele gândite cândva.Dar cum superstițile sunt generale, voi avea grijă să nu gândesc la nimic ci doar să privesc artificiile aruncate din belșug pe cerul nopții de iarnă și evident să-mi promit anumite schimbări de atitudine în anul ce vine.Să încerc a evita persoanele pe care nu le agreez și anume cele mereu puse pe ceartă, colerice, care din orice se supără, persoane în fața cărora trebuie mereu să fii atent la cuvinte, la ton, la exprimare, astfel pentru a evita un conflict cu ei de genul bombei de la Hiroshima.Sigur nu voi reuși să atenuez totul vreodată,ideal este să nu am de-a face cu aceștia dar din păcate ăsta-i  ”babilonul” ceresc în care existăm,locul unde ne adunăm pentru o perioadă suflete venite de nu știm unde ptr.a pleca spre cine știe unde.Și ca să închei ,sigur că mi-am proiectat și ceva obiective că nu se poate fără acestea deși ziua de mâine-i ca un zid ”care nu se înfiorează de a ta faimă Baiazid(metaforic aici baiazid este destinul).. că nu pot să nu-i dau și lui atenție așa ca de final de an :)..
                                                       LA MULTI ANI!


10 comentarii:

  1. Eu am sa imi pun o dorinta la miezul noptii :)
    Scumpa mea prietena te imbratisez cu dor!
    Un An Nou plin de liniste si impacare... si sa-ti asezi toate rafturile sufletesti!

    Celestine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de gandurile frumoase si, sa dea dumnezeu sa ti se implineasca nu doar o dorinta ci toate pe care sufletul tau le merita.
      La multi ani!

      Ștergere
  2. Ryana mea draga@
    Sa-ti fie lina trecerea spre noul an
    Sa-ti fie bogatia zilelor cu vise implinite,
    Cu multe flori de camp in suflet troienite
    Si cu albastru meu din cer sa-ti ninga ori de cate ori ti-e greu..
    Eu sunt la inima-ti pridvor mereu
    Si te admir cu tot ce esti si-ai fost in ani la randul...
    Sa-ti ninga draga mea Ryana!
    Cu iubire peste tot... Pamantul!
    Multi ani!
    Celestine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru frumoasele versuri si sper ca aceste ganduri sa ti se intoarca inmiit facandu-ti viata usoara si trecerea anilor incununati de implinirea dorintelor trecute si viitoare.
      La multi ani draga mea!

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.