marți, 14 octombrie 2014

despre nebunie....


Ziua de ieri a fost ziua în care fara motiv simteam în mine o bucurie de-mi venea să zbor printre floricele pe câmpii ,vorba cîntecului,hai să le adunăm copii..sigur am făcut abstracție de toată nebuneala ce am avut-o de suportat la birou prinsă în birocrația ce ne ocupă tot timpul că asta-i România...Și cum deh,bucuria nu-mi dădea pace stând agățată precum timbru de scrisoare de sufletul meu,am zis să-i găsesc totuși o explicație..și profitând de mici pauze de birou, mai dădeam o fugă și pe situri să mai îmi ocup mintea și cu alte meleaguri... iar cum mie îmi plac citatele la nebunie,hop ce mi-a ieșit în cale la prima deschidere?..de la net citire: "Nebunia este începutul bucuriei fără motiv”....ei ce spuneam! ..nimic nu e întâmplător pe lume,nu?..sau da?......bucuria mea s-a dezumflat precum un balon..gândul a devenit anxios..adică cum, care va să zică..sunt nebună?..și încep să privesc prin curtea altor semeni ai mei ,să fac comparații disecații și alte conotații,pentru a intra în normalitate..dar sigur am găsit multe lucruri care mă duceau cu gândul că nici ei nu-s departe de nebunia izvorâtă din anumite motive..și evident studiez mai departe și peste ce am dat..desigur peste alt citat....”într-o epocă nebună, a se crede neatins de nebunie este o formă de nebunie.”spune Saul Below...eeeeeee,cum e?..desigur bucuria începe iar să zburde firesc în ton cu proverbul cel cu capra..că m-am liniștit..și capra vecinului a murit....mai dau și drumul la tv,unde posturile au intrat într-o campanie electorală atipică  în care nebunia e la ea acasă..atâta diversiune nu am mai văzut vreodată...prin urmare intru în visare..visare care se dovedește, de la Schopenhauer citire:.”visul este o scurtă nebunie,iar nebunia un  lung vis”....și pentru consolare ajung și la maestrul Cioran care spune,”o existenţă care nu ascunde o mare nebunie n-are nici o valoare.”..domne valorosă mai sunt, îmi spun, dar imediat mă cert,ce valoare dacă nu am un nume?..sigur caut iar o explicație și ca să închei că o să înșir toate citatele cu ducere la nebunie pe aici,mi se transmite...”trebuie să fii genial sau nebun, ca să încerci să-ţi faci un nume într-o lume a numelor.”...cum genială nu sunt nici nume nu am,intru în normal,bucuria mi-a trecut..cenușiul din jur devine parcă mai cenușiu dar, răsuflu ușurată... sunt o ființă normală...că până la urmă, depresia devine o stare normală într-o lume,nebună,nebună..de legat...


4 comentarii:

  1. ohooo..si ce frumoasa-i nebunia asta a bucuriei simple, fara motiv...
    da-i inainte, bucura-te! n-o sa-ti para rau! (ai in mine o alta...astfel de nebuna de legat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))..deci și prin urmare..hai să dăm mână cu mână..cei din lumea cea nebuuunăă:))..ai văzut ce poet-mi sunt?..numai împăratul Nero ce mă mai întrece că în rest..ce să mai zic,..bucuria fără motiv persistă...și asta deoarece, trăim în România vorba celebrului jurnalist și asta ne ocupă tot timpul...și acum, pauză de lucru,merg să/mi fac un capucino..poate mă trezesc fie din nebunie,fie la realitate:))
      pup cu drag!

      Ștergere
  2. Buna seara,Ryanna !Sa stii ca am simtit aroma de capuccino si bucuria care s-a instalat in sufletul tau si am venit si eu;trag sperante ca ma molipsesc macar de bucurie,ca de capuccino nu am cum sa ma lipesc..l-ai terminat... dar te invit maine dimineata pe la mine ca sa bem cafeaua impreuna..daca ai placere si timp... O seara buna si bucurie,liniste si dragoste... cat poate sa cuprinda sufletul tau frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Ana,
      Dacă aș putea să transmit dar și să mențin bucuria în sufletul tuturor,aș fi deosebit de fericită..poate așa am menține mereu lumina din noi și de lângă noi..
      Cât privește invitația ta la cafea,este o adevărată plăcere pentru mine....fie vorba între noi,vin eu și neinvitată:)..nu pot să ocolesc un loc în care frumusețea,înțelepciunea și iubirea de oameni sunt la ele acasă..
      Mulțumesc mult de vizită și de gîndurile frumoase,
      Te îmbrățișez cu tot sufletul mei!

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.