luni, 20 mai 2013

remember....


ce pot să mai spun ,ce pot să mai scriu,când de şase luni de zile trăiesc parcă o altă dimensiune..când după şase luni de zile,nu ştiu de sunt moartă sau sunt vie..când după şase luni de zile,doar vântul mi-a rămas prieten şi o mare  însingurată,care asemeni mie,aparent liniştită,îşi sparge valul, uşor, de ţărm ,spre a nu deranja pe nimeni,dar în adâncul ei,o lume clocoteşte...deasupra cerul al cărui senin albastru s-a estompat în umbra norilor ce negri se adună şi în jur e doar tăcere..dar privirea mea străpunge dincolo de nori,unde eşti tu şi, câte cuvinte nespuse valsează pe portativul gândului asemeni unor note muzicale ce compun o simfonie!..amestec note,game şi solfegii în volbura sufletului meu,mai toate ,amintiri,vorbe,conversaţii,divergenţe şi nu pot să cred că a fost atâta timp între noi...timp în care, am luptat să-l folosim de parcă am fi trăit veşnic,iar el ne-a separat brusc fără explicaţii destinul în două...cer şi pământ,zi şi noapte,apă şi nisip,pustiu la nesfârşit..."tot ceea ce nu este veşnic,este veşnic inutil",spune un citat..inutil este şi timpul meu,veşnică-i tăcerea ta,doar viaţa merge înainte şi în urma noastră rămân doar cuvinte...cuvinte pe care uneori le-am scris pe nisip alteori în piatră..cam asta-i viaţa noastră toată..




13 comentarii:

  1. Aș vrea să spun că pot să înțeleg ceea ce simți, dar nu pot. Cuvintele uneori sunt bine dacă nu sunt spuse. De aceea vrea doar să îți spun că sunt aici și mă rog ca Dumnezeu să te mîngîie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,
      este firesc să nu poţi înţelege o astfel de situaţie şi nici nu vreau să o faci..Chiar doresc de s-ar putea ca nimeni să nu piardă vreodată pe cineva drag,însă viaţa nu ne lasă.Regret dacă prin ce postez eu împovărez şi suflete curate precum al tău dar sincer nu scriu pentru a obţine compasiune,[de aceea şi scriu mai rar pe aici],dar în felul acesta mai îmi uşurez sufletul şi am impresia că de fapt comunic cu el şi prin alte mijloace decât cele creştineşti.Sigur timpul va atenua din suferinţă,pentru că mai sunt şi altele nebănuite, ce poate mă aşteaptă,de aceea prin asta încerc să devin mai puternică aşa cum sunt toţi cei care trec prin momente grele în viaţă.
      Eu îţi mulţumesc pentru nobleţea sufletească şi-ţi doresc să ai parte numai de bine şi frumos în viaţa ta,
      Te îmbrăţişez cu drag!

      Ștergere
  2. Înţeleg prin ce treci, o experienţă asemănătoare am avut în urmă cu 8 ani...când pierzi pe cineva drag, nimeni şi nimic nu te poate alina...în suflet e un imens pustiu şi o interminabilă aşteptare.Incă trăiesc cu speranţa că se va întoarce, chiar dacă sunt sigură că acest lucru este imposibil.Viaţa nu ne oferă intotdeauna ceea ce ne dorim, dar dacă am primit şi am oferit totul în aceeaşi măsură, atunci să le păstrăm amintirea vie. În viaţa asta, toţi, suntem datori cu o moarte, dar până va sosi momentul, hai să adunăm un gram de putere şi un grăunte de curaj şi să păcălim soarta asta crudă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. off!,e greu,tare greu!:(..
      mai ales "interminabila aşteptare"cum bine spui, dar asta demonstrează că ei trăiesc pe mai departe în sufletele noastre şi poate asta ne face să devenim mai puternice..sau aşa ne place să credem,când de fapt din orice colţ alte şi alte primejdii ne pândesc.
      mulţumesc mult de cuvintele de încurajare şi de faptul că prin comentariul tău mi-ai oferit o lecţie de viaţă aparte.!
      să ai o seară minunată şi cu linişte în suflet!

      Ștergere
  3. Nici nu sti cat de rau imi pare prin ce stari treci...cuvintele sunt de prisos. Oricum eu sunt alaturi de tine,chiar daca nu ma cunosti cu adevarat. Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult Gabriella,
      şi eu sunt alături de tine în greaua încercare prin care treci şi sunt convinsă că va fi bine.
      multă,multă sănătate ţie şi soţului tău şi numai bucurii în fiecare zi,
      te îmbrăţişez cu tot dragul!

      Ștergere
  4. sunt alaturi de tine...ai grija de sufletelul tau, fii tare, nu te lasa doborata, incearca sa-ti fie bine si frumos in suflet pana la sfarsit. numai asa vei fi demna de iubirea pe care ai trait-o. nu o trada, fa sa-i fie amintirea frumoasa si sfanta...traieste pentru a glorifica aceasta viata pe care ai impartit-o la doi, si crede-ma ca esti o norocoasa, unii oameni nu au parte niciodata de ceea ce ai avut tu. te imbratisez cu drag, J

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc draga mea!
      frumoase cuvinte,înălţătoare,se vede sensibilitatea ta sufletească şi iubirea de oameni.
      Sigur că nu se va şterge din inima mea nicicând perioada în care am fost amândoi.Sigur că mă consider o norocoasă,întotdeauna am recunoscut asta şi ştia şi el pentru că şi el se considera norocos că m-a întâlnit.Dar,suferinţa şi regretul că prea devreme s-a dus nu le voi putea îndepărta vreodată.Mă gândesc de multe ori că dacă destinul a vrut ca noi să nu fim până la adânci bătrâneţi împreună,poate ar fi fost mai bine să divorţăm.Să poată să se bucure şi el de aceste minuni ale vieţii,de ploaie,de soare,de plante,uite acum teii stau să dea în floare,iar parfumul lor îmi inundă toată casa în serile şi dimineţile de vară.Doar dacă inspiri acest parfum şi parcă simţi că zbori.anul ăsta va fi greu să-l mai suport,când ştiu ce ştiu,dar evident pe zi ce trece încerc să înţelg ce vrea viaţa de la mine şi să-mi duc crucea pe mai departe.
      Eu îţi mulţumesc mult că-ţi faci mereu timp să-mi scri şi-ţi doresc din inimă, să ai parte de împlinirea viselor tale şi să fii fericită până la adânci bătrâneţi.
      Te îmbrăţişez cu tot sufletul meu!

      Ștergere
  5. cat despre cartea mea, inca nu a aparut, in momentul in care va fi pe magaznele on-line voi anunta pe blog, cum nu. multumesc frumos pt interes.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi, its fastidious article about media print, we all know media is a enormous source of information.



    Here is my page vakantievilla frankrijk

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu cat de mult ajuta (poate deloc), dar un gand bun pentru tine am...intotdeauna. Si cand nu-ti spun nimic...
    Imbratisari, Ryana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana,
      Multumesc mult de gândul frumos!
      Te îmbrăţişez cu tot sufletul meu,
      cu mare drag!

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.