sâmbătă, 23 februarie 2013

destine frânte...

se scriu prea multe romane,se publică prea multe cărţi şi lumea nu are timp să le citească...doar viaţa este singura care nu va fi egalată de nici un autor,pentru că lumea nu citeşte ci chiar trăieşte cartea pe care viaţa o "scrie" după structura de bază a oricărei scrieri literare: introducere,cuprins şi încheiere...iar noi citim, trăim  şi plângem ...ieri am plâns în mine cât pentru secole..vestea că un bun prieten  al nostru de familie a plecat şi el la cele veşnice,prematur,m-a dărâmat..o altă carte a vieţii s-a închis..un alt destin s-a frânt...am încercat să o consolez pe a lui soţie,dar în ce măsură poţi alina o durere când şi în mine o rană e proaspătă..sigur am găsit o motivaţie de genul cum că, uite acum sunt amândoi acolo sus să-şi umplu veşnicia şi ..mai ce dumnezeu să spun când şi eu balansez între a fi sau a nu fi,a exista sau a nu exista o lume de apoi....la urma urmei nu a venit nimeni de acolo să ne spună adevărul..devenim filosofi doar când moartea ne trezeşte,dar uităm sau ne resemnăm repede când viaţa ne pune la jug amintindu-ne că nu am venit la odihnă pe acest pământ..de la un timp însă,omenirea pare din ce în ce mai dezorientată...biserica ne consolează de mii de ani cu reântoarcerea lui Hristos,nenorocirile se ţin lanţ,toată lumea acuză pe toată lumea,copii se nasc bolnavi,familii se destramă,cei norocoşi, e drept foarte puţini la număr,îşi sfidează semenii prin orice mijloace,iar moartea îşi flutură steagul pe cerul nevăzut al sorţii.....şi totuşi iubim această "bibliotecă"a universului şi facem orice să mai respirăm aerul chiar dacă uneori otrăvit al acesteia...şi nu ne abatem nicicum,(chiar dacă dorim acest lucru )de la structura de bază  din cartea vieţii...introducere(te naşti),cuprins(trăieşti)  încheiere(şi mori)....atât!


14 comentarii:

  1. indiferent ca dincolo ne asteapta sau nu ceva, pierderea e la fel de mare si durerea la fel de greu de invins :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dacă am fi absolut siguri că există lumea de dincolo,în mod sigur nu am mai suferi atât de mult..am trăi momentul asemănător celuia prin care cei apropiaţi sau anume amici buni,pleacă prin ţări îndepărtate fie temporar fie definitiv..undeva în noi există liniştea că ne vom mai revedea odată...dar faptul că în astfel de situaţii durerea este atât de intensă, dovedeşte că acest fel de despărţire este veşnică:(

      Ștergere
  2. Îmi pare rău pentru prietenul tău.Fiecare avem o carte de scris, dara care nu se încheie cînd moartea vine. Există viață după moarte. Și a fost o persoană care a biruit viața.
    Sunt aici pentru tine, poate nu înseamnă prea mult, dar mă voi ruga pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. B.D.
      timpul va atenua cumva momentul dar în mod sigur niciodată viaţa nu va mai fi la fel,iar orice bucurie trăită va fi mereu secondată de o umbră de regret...
      mulţumesc mult de trecere şi de nobleţea gândurilor tale!

      Ștergere
  3. Viata....,aceasta himera!Ne nastem singuri,traim aproape singuri si apoi....,plecam singuri.Asta sa fie menirea omului in aceasta lume?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta mă întreb şi eu în astfel de momente în care rămân neputincioasă în faţa suferinţei şi a durerii...din păcate nu depinde nimic de noi,oricât am dori să vrem altcumva...suntem nişte păpuşi în mâinile unei forţe necunoscute:(

      Ștergere
  4. de multe ori oamenii isi traiesc viata ca si cum ar fi nemuritori. vestile despre plecarea definitiva a celor apropiati, a celor din jur, sunt singurele care le mai reamintesc ca moartea e la fel de adevarata ca viata...ca viata este cumplit de scurta. ca doar o secunda ne desparte pe toti de aceasta lume...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aşa este!..ce putem face,desât să mergem înainte..uneori mă gândesc la citatul celebru al lui Lăpuşneanu,"dacă voi nu mă vreţi,eu vă vreau",care are dublă înţelegere,noi oamenii forţăm viaţa să ne iubească,ea respingându-ne prin diferite forme,poveri ,boală,suferinţă,iar moartea ne seceră fără a ne mai întreba dacă o vrem sau nu..trist destin avem noi pe pământ!:(

      Ștergere
  5. eu iti doresc din tot sufletul ca odata cu venirea acestei noi primaveri, sa regasesti in tine muguri de viata si de bucurie. stiu ca furtunile vietii ne smulg ramurile inimii rand pe rand, dar de cele mai multe ori apar lastari noi. viata continua...
    cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. erys,
      mulţumesc mult de caldele şi minunatele tale gânduri!..
      o primăvară veşnică să ai în suflet..
      te îmbrăţişez cu tot dragul!

      Ștergere
  6. ...primăvara să te regăsească, iar tu s-o găzduiești în suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. şi eu îţi doresc să ai parte de o primăvară plină de bucurii şi împliniri!
      mulţumesc mult de trecere!

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.