luni, 31 decembrie 2012

LA MULŢI ANI!.......



câteva rânduri în această zi de sfârşit de an....mulţumesc din suflet tuturor celor care au fost alături de mine cu gândul,cu sufletul în aceste momente deosebit de grele prin care trec!.....
noul an ce vine , să vă aducă mult mult noroc în toate..pentru că norocul este sarea în bucate..fără de noroc nu ai nici sănătate,nici realizări nici iubire..aşa cred eu.....aşa am observat eu din experienţa mea de viaţă...de aceea vă doresc din tot sufletul să aveţi parte de  munţi de noroc şi de sănătate ,ptr.că aşa veţi avea parte şi de împlinirea a toate dorinţelor pe care le purtaţi în suflet şi în gând..
să aveţi o primăvară veşnică în suflet şi,fiecare zi să vă fie sărbătoare!
mulţumesc mult că existaţi...
vă îmbrăţişez cu  multă iubire!
 LA MULŢI ANI!



18 comentarii:

  1. La mulţi ani...din cei buni îţi doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. şi ţie, bucurii şi împliniri pe toate planurile..
      LA MULŢI ANI!

      Ștergere
  2. Mulţumesc, Ry.
    Fie ca toate gândurile bune pe care ni le adresezi acum, să se întoarcă la tine înmiit! Dumnezeu să te binecuvânteze, Om Bun!
    La mulţi ani!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. şi tu să ai un an plin de lumină şi iubire!..
      şi, să nu ne părăseşti, ptr.că în tunelul timpului prin care rătăcim unii,avem nevoie şi de o Luminiţa care ne ţine aproape iubirea:)
      să fii fericită şi mult iubită!
      te îmbrăţişez cu mare drag
      la mulţi ani!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. şi ţie şi mai mult decât mie:)
      la mulţi,mulţi ani!

      Ștergere
  4. Iti multumesc mult pentru gandurile frumoase si pentru urarile de bine! Eu iti doresc ca anul ce vine sa iti aduca mai multa liniste sufleteasca, multa speranta si un munte de sanatate! La multi ani draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana Maria,
      eu trebuie să-ţi mulţumesc ptr.constanţa cu care îmi laşi din florile gândului tău şi-ţi doresc să ai parte numai de bucurii şi împliniri în a ta viaţă.
      te îmbrăţişez cu tot sufletul meu!

      Ștergere
  5. Un nou AN FERICIT,cu sanatate,bucurii si multe impliniri,LA MULTI ANI!.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!Liniste in suflet,sanatate si bucurii de la cei dragi.Asa vei putea trece mai usor peste obstacolele si problemele vietii prin care suntem cu totii rinduiti sa le trecem.Aici lucreaza doar timpul,nimeni nu stie cind,de ce si pentru ce suntem programati sa suferim.Lumina si iubire de pretutindeni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meg,
      din păcate,uităm că trebuie să ne întoarcem de unde am venit..mă întreb ce plângem mai tare,plecarea celui drag de lângă noi,sau chinurile ce urmează să le mai ducem nişte ani pe pământ?..dar vorba ta tot timpul decide soarta noastră.
      lumina şi iubirea fie cu tine!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. erys,
      liniştiţi şi frumoşi să fie şi la tine,toţi anii ce vor urma!

      Ștergere
  8. La Multi Ani Ry! Te imbratisez cu tot dragul anilor ce-i detin si-ti doresc ani noi de implinire, sanatate, frumusete si iubire. Celelalte bogatii lumesti sa fie cu tine iar tu sa le folosesti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc tare mult de caldele şi frumoasele cuvinte,la fel să ai parte şi tu de tot ce sufletul tău frumos doreşte.
      te îmbrăţişez cu mare drag!

      Ștergere
  9. Am vrut sa-ti urez la multi ani dar cand am vazut prin ce treci am ramas fara cuvinte. S-a curmat o suferinta si a inceput alta pentru tine, peste care iti doresc din tot sufletul sa treci cu bine. Te imbratisez, om deosebit ce esti >D< (the_same)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. the same,
      din păcate,nu ştiu dacă ne vom mai putea intersecta prin virtual cumva[doar dacă îţi faci şi tu blog,şi evident dacă voi mai scrie şi eu pe aici]..spun asta ptr.că, tot ce-i frumos se termină repede,de aceea profit de ocazie să-ţi mulţumesc că nu m-ai uitat,că ai trecut chiar dacă aşa târziu pe aici şi ptr.cuvintele de încurajare pe care mi le-ai transmis..îţi doresc şi eu să ai parte numai de bine şi frumos în viaţa ta împreună cu cei dragi sufletului tău!
      te îmbrăţişez cu tot sufletul, cu mare drag!

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.