duminică, 19 august 2012

patru ani.....

ziua de azi mi-a adus aminte că se împlinesc fix patru ani de când bântui şi eu prin virtual...când privesc în urmă,parcă a fost ieri...nici azi nu-mi pot explica impulsul şi dorinţa de a scrie un jurnal..ce am câştigat,sau ce am pierdut,nu pot să ştiu..atât pot să constat că pe parcursul acestor ani, am cunoscut mulţi oameni care au lăsat o amprentă puternică spiritului meu şi cărora le păstrez încă vie amintirea, deşi mulţi dintre ei m-au uitat de mult....unii m-au apreciat,au venit au plecat,apoi iar au revenit,alţii doar pe la începuturi  ptr.ca apoi să le devin indiferentă..alţii m-au judecat... o parte cu blândeţe,o alta cu duritate iar o alta cu discreţia retragerii "ambasadelor "instalate pe teritoriul jurnalului meu...alături de ei am plâns,am râs,m-am confesat...nu pot să trec cu vederea nici aspectul prin care aceste întâlniri efemere  au dat naştere şi la prietenii ce au trecut proba timpului,astfel încât aproape de sufletul meu au rămas doar câteva fiinţe cărora le mulţumesc mult ptr.faptul că mereu când am "căzut la pământ"moral mi-au întins o "mână"şi m-am ridicat datorită lor..dar cea mai longevivă prietenă a rămas Blue,cea al cărui nume real,aduce lumină iar pseudonimul veşnicia albastrului infinit:)...mulţumesc mult draga mea,ptr. acest drum pe care întâmplător sau nu ,l-am străbătut împreună...am avut prieteni comuni,am avut duşmani comuni...ne-am prăbuşit în acelaşi timp..ne-am ridicat una pe alta în anumite clipe..dar ce mă amuză cel mai tare este asemănarea noastră în luarea deciziilor cu privire la acest spaţiu în care la anumiţi timpi spunem un adio categoric,ca după anume vreme să ne întoarcem spăşite,liniştite şi continuăm ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat:)))..nu vreau să ştiu şi nici să comentez părerea unora..depindem de ceva poate mai presus decât voinţa noastră..asta e!...ce pot să mai spun...nu o să îmi răscolesc anumite amintiri care dor,nu o să judec,nu o să pretind nimic de la nimeni..fiecare în felul său mi-a fost un profesor..unii mai buni alţii mai puţin buni..şi ca fiecare profesor pe care nu-l poţi uita vreodată oricât de lungă sau scurtă ar fi viaţa,ţin să vă spun că şi eu voi păstra în sufletul meu icoana voastră a tuturor celor care aţi fost cu mine şi lângă mine şi vă mulţumesc din suflet că existaţi!..vă îmbrăţişez cu tot sufletul meu cu mare drag..
cu bine!




18 comentarii:

  1. La multi ani blogului tau, Ryanna !
    Iti multumesc pentru tot ce am gasit frumos aici in toti acesti ani.
    Te imbratisez cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bizar este faptul că nu mi s-a întâmplat până acum să răspund la vreo notiţă iar google să nu o publice..ţi-am răspuns mai de vreme şi bineînţeles prima,dar văd că tot ce am scris s-a dus în neant..
      dar cine ştie poate reapare..
      eu vreau însă să-ţi mulţumesc din inimă ptr.căldura ta sufletească şi gândurile tale calde care m-au însoţit permanent aici din vremea în care ne-am cunoscut..mă bucur că te-am întâlnit şi te-am apreciat şi te apreciez mereu ,ptr.forţa cu care îţi conduci destinul..îţi doresc să fii mereu înfloritoare,să fii mereu optimistă cum de altfel eşti şi să te bucuri de tot binele şi frumosul vieţii pe care-l dăruieşti tu oamenilor..
      te îmbrăţişez cu acelaş drag,
      Ryanna...

      Ștergere
  2. Ce-aş putea să adaug? Ai spus aproape totul despre existenţa noastră virtuală. Nu-mi rămâne decât să confirm. Da, este întocmai precum ai scris, dragă Ry!
    :)
    Te îmbrăţişez, Om Bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mă bucur că nici tu nu ai uitat ceva din ce aş fi putut omite eu pe aici..important este că ştii să citeşti printre rânduri:)
      te îmbrăţişez cu mare drag!

      Ștergere
  3. PS. Ar putea părea o impoliteţe sau măcar o neatenţie faptul că nu ţi-am urat "la mulţi ani" de virtualitate, dar n-aş vrea să te inoportuneze. Nu ştiu dacă şi cât îţi doreşti să mai frecventezi acest loc. Aşa că am preferat să tac pe tema asta.
    Dar îţi doresc să fie aşa cum tu îţi doreşti!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Om Bun:)..mi-amintesc cu drag de acele zile îndepărtate în care eram..cum eram:)
      în ce priveşte frecvenţa mea prin acest loc..crezi că eu ştiu ce voi mai face?..nu mai pot fi categorică cu privire la ceva la care am dovedit atâta inconstanţă:)..oricum îmi face bine să te ştiu prin preajmă şi nu neapărat"sonor"[mai pe înţeles,cu obligaţia de a-mi lăsa notiţe:)]..şi eu îţi dorec tot ceea ce-ţi doreşti...
      pup cu drag!

      Ștergere
  4. Blue , sunt geloasa pe locul castigat in inima Ryanei...

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. mie,bineânţeles..şi întotdeauna:)..
      cu Blue însă povestea ţine de vremuri mult mai vechi decât cele în care ne-am cunoscut noi,NFS[sper că am nimerit:)]

      Ștergere
  6. Te imbratisez cu drag... si astept fragmentele tale de suflet aici, asa cum deja ne-ai obisnuit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc mult Oana,ptr.nobleţea sufletului tău!..
      să ai parte de tot binele şi frumosul din lume,
      cu drag te îmbrăţişez!:)

      Ștergere
  7. ..te îmbrăţişez cu drag şi doresc din dmd-ul meu :) să-ţi fie bine de durată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. şi ţie să-ţi fie bine şi să ai parte de toate împlinirile sufleteşti..să ajungi acolo unde ţi-ai propus ptr.că desigur ştii că niciodată nu-i prea târziu ptr.împlinirea unui vis..
      mult succes şi noroc pe-al drumului destin!:)

      Ștergere
  8. Daca tu ai marcat acest "ceas aniversar" pot sa-ti spun ca sunt alaturi de tine.Poate in universul infinit..., sa ne fi intilnit,dar cum eu nu vreau sa aflu decit doar de bine,de multe ori am trecut pe la tine si nu am fost in stare sa-ti spun ceva mai bun decit aveai tu.Zile senine in calea ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc Meg ,pentru cuvintele frumoase şi ptr.trecerile tale prin acest loc..şi eu te citesc şi pe tine şi pe alţii şi nu totdeauna las notiţe,ptr.că aşa cum bine spui nu pot să mai adaug ceva mai bun decât autorul uneori..unii însă nu înţeleg acest lucru şi au impresia că nu-i mai bagi în seamă dacă nu comentezi mai des..şi evident taxează,ori te scot din liste ori te atacă direct sau indirect şi rămân cu o impresie falsă a ceea ce eşti..eu atâta timp cât în lista mea există cineva,va exista întotdeauna şi în inima mea...
      îţi doresc tot ce îţi doreşti să ţi se împlinească!:)

      Ștergere
  9. Ca si in viata, pentru ca e parte din viata ta, a noastra.
    Bucuria a fost a mea, sa te cunosc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea,
      plăcerea a fost de partea mea să te am printre sufletele pline de poezie ce mi-au luminat zilele când întunecate fiind dintr-un motiv sau altul,am survolat pe blogul tău,sau te-am regăsit asemeni unui fluturaşi pe paginile mele albastre:)
      mulţumesc mult ptr.atenţia pe care mi-ai oferit-o de-a lungul timpului şi ptr.faptul că nu ai părăsit blogosfera..
      te îmbrăţişez cu mare,mare drag!:)

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.