luni, 2 iulie 2012

unii şi alţii....

sunt unii oameni  care, odată ce-i întâlneşti, rămân prinşi de sufletul tău indiferent de impedimentele ce apar pe parcursul vieţii..alţii pentru care, la prima vedere simţi o repulsie şi cauţi să-i ocoleşti ori de câte ori îţi ies în cale...unii de care te lipeşti  cu tot sufletul,dar la un gest sau cuvânt spus de ei,regreţi că ai avut ocazia să-i întâlneşti vreodată...alţii de care te desparţi cu sufletul greu fie că au plecat dintre cei vii fie că s-au mutat la mare distanţă,deşi poate lor puţin le pasă sau le-a păsat de tine.....de unii te desparţi fără  urmă de remuşcare şi trăieşti un sentiment de eliberare sufletească fără egal....alţii sunt oameni de care nu te plictiseşti niciodată şi, care, oricâte gafe ar face nu le dai importanţă iar alţii de care te simţi atras de la început ca apoi inexplicabil să simţi o răceală , încercând să-i elimini din viaţa ta ptr.totdeauna..sigur nu pot face abstracţie şi de persoana mea..am simţit şi eu la multe persoane un entuziasm subit în momentul în care m-au cunoscut ca apoi să simt o răceală inexplicabilă făcându-mă să mă retrag din calea lor,caz în care nu au făcut-o ei primii...alţii însă au rămas neschimbaţi în atitudine de-a lungul anilor, indiferent că viaţa ne-a despărţit de ani buni,sau că poate am mai deranjat cu firea mea capricioasă...şi nu ţin cont că eu preocupată de problemele mele nu dau semne de viaţă..o fac ei, cu acelaşi  mod plăcut şi prietenesc pe care l-au avut de la început în relaţia cu mine,printr-un telefon ,un e-mail sau dacă întâmplător ne întâlnim pe stradă,iar eu nu-i observ,fac ei primul pas spre mine cu bucuria sinceră a revederii....însă la unele persoane care la început m-au făcut să fiu degajată în preajma lor, pe parcurs am simţit un disconfort în conversaţii ,obligându-mă să fiu mereu atentă la ceea ce  spun  de teama de a nu fi taxată de către aceştia, fie cu o vorbă acidă, fie cu o privire interzisă...
şi acum concluzia,sau finalul a ceea ce am scris..nu am nici una..am intrat în pană de inspiraţie..şi asta deoarece înainte să închei,tocmai am citit pe un blog la cineva că,citez;pe bloguri e plin de "genii literare"[eu pun ghilimele,el nu a pus]...pentru că pe din ce în ce mai multe bloguri dai de articole care nu sunt nimic. nu au început, nu au finalitate, nu au intrigă, nu au nimic. sunt o înşiruire de cuvinte cu vag sens, care lasă finalul în coadă de peşte...am încheiat citatul şi,evident articolul...punct!...




18 comentarii:

  1. :)
    Da, ai aceeaşi reacţie pe care am avut-o şi eu când am citit un blog de critică blogeristică.
    Şi mă gândeam că dacă blogul meu ar fi o carte, aş spune că e explicabil ca insul să se enerveze că a dat banii pe ea şi nu-i place conţinutul. Dar când nici măcar nu e invitat să citească şi se bagă ca musca-n..., ce vrea de fapt?
    Da, ştiu, moare de "grija" altuia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      sigur trebuie să fim îngăduitori şi ,să respectăm şi părerea altora..nu ar trebui să mă crizez deoarece căutând un sit cu detalii la nişte mostre ce mă interesau,am dat întâmplător şi peste acest blog..adminu acestuia neaflând şi neştiind de "genialul "meu blog:)))..dar, firesc, educaţia m-a făcut să mă simt "cu musca pe căciulă"prinsă fiind la momentul în care nu ştiam cum naiba să-mi închei "compunerea"din zi..apoi şi ptr.faptul că mi se părea că într-adevăr mai nimic nu se leagă din ce am spus,picând fix pe subiectul pe care-l dezvoltase cu privire la înşirurirea de cuvinte,lipsa intrigii mai ales[că la noi la români dacă nu e intrigă,nimic nu e]etc..şi sigur mi s-a părut că mă încadrez perfect la critica dumisale:)..

      Ștergere
    2. Dacă s-ar fi legat de pseudoliteratura mea, nu aveam nimic de obiectat. Că nah, eu n-am pretenţii de scriitor şi chiar dacă le-aş fi avut, este de domeniul evidenţei că totul e perfectibil.
      Nu, nu-i vorbă de aşa ceva.
      Mneaei a practicat atacul la persoană, un fel de pălitură "crânşenă" de mujic, nejustificată şi complet lipsită de eleganţă. Cel puţin atunci când vorbim de o persoană ce se consideră intelectual.
      Am obosit să tolerez aberaţii. Dacă o mănâncă, atunci o să fie scărpinată.
      Şi nu mă-nmuia, că nu mai vreau să iert prostiile celor care fac apologia responsabilităţii altora, în timp ce se leagă total iresponsabil de chestii care nu-i privesc deloc.

      Ștergere
    3. departe de mine gândul de a ţine parte persoanelor de genul la care te referi..ai dreptate să ripostezi ,atunci când cineva practică atacul la persoană...eu mă refeream la faptul că deşi "musiul"cu pricina făcea trimitere la alte bloguri,fără nici o aluzie la "mois",că nu el m-a descoperit pe mine,ci eu pe el,m-am băgat şi eu singură în seamă,că prea coincidea subiectul cu lipsa mea de inspiraţie ptr.final...deci nu am vrut să te ating cu nimic,mai ales că la tine chiar nu este cazul..şi,nu mai pune la suflet isteria unuia sau altuia..ştii tu;doar în pomul cu roade se aruncă cu pietre,da?
      >:D<

      Ștergere
    4. A părut că te "cert" dar te asigur de contrariu.
      :)
      Ştiu că nu m-atingi cu nimic, nici vorbă de asemenea idee. Dar discutând cu anumite persoane, se întâmplă să mă mai înmoi. Ei, bine, în acest caz, chiar vreau să fiu supărată până la capăt. Că e aşa de inutilă şi de aberantă reacţia ei, încât a reuşit să mă scoată din calmul meu englezesc.

      Ștergere
    5. dacă numeri pân la zece,fii sigură că-ţi va trece!:)..ştiu,ştiu că degeaba vorbesc..doar suntem parte din aceeaşi zodie..şi eu în anumite situaţii,pot să număr "enşpe" mii de oi în gând, până nu spun ce am de spus,nu mă liniştesc..cu calmul englezesc..în spaţiul nostru mioritic,în care mai peste tot există "baciul,ungurean şi cu cel vrâncean",e greu să mai poţi rămâne calm..e într-adevăr f.greu:(

      Ștergere
    6. De vreo 4 zile număr, scriu şi şterg, sau caut să mă "răcoresc" prin alte metode, însă de data asta nu mai merg paleativele. S-a umplut paharul.

      Ștergere
  2. Cert lucru: locul imi este fie printre unii,fie printre altii..dar trist ca de fiecare data-i fie peste tot,fie nicaieri...
    Cautarile,bata-le vina !
    Nfs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      ce pot să spun..cred că tuturor ni se întâmplă să nu ne (re)găsim printr-un loc sau altul..iniţial postarea o scrisesem mai stufos,făcând trimitere şi la locaţiile pe care le vizităm sau în care trăim..cam la fel stau lucrurile..în unele locuri te simţi ca acasă iar acasă uneori te simţi străin...apoi am tăiat ca să nu plictisesc prea mult..
      bine spui cu privire la căutări,mereu suntem în căutare de ceva:)..

      Ștergere
  3. Tacerea este cel mai amplu raspuns,in momentele in care ai convingerea ca ai uitat sa te asculti pe tine.E un fel de pauza,in care doresti sa te concentrezi asupra ta,nu a celor din jur.Nu este egoism...sau altceva.Ce nu trebuie uitat...'ásculti'fara sa arati acest lucru.O zi de luni plina de frumusete interioara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o ,ce surpriză plăcută....
      mulţumesc mult de vizită!:)
      Tăcerea..de multe ori mi-am propus să dezbat şi această temă..asta ptr.că nu ştiu ce să mai cred..uneori de tac,pierd tot,alteori de vorbesc,la fel se duce tot pe apa sâmbetei cum se spune...
      de acord că uneori tăcerea poate fi o pauză..un lucru nu am învăţat să respect..vorbele de adio,pe care le fac uneori:)..mea culpa!..
      sigur că uneori o pauză pe care o faci în a fi doar tu cu tine este de bun augur..la final prinzi doi iepuri deodată:îţi reâncarci bateriile şi,apoi vezi şi care-ţi sunt amicii adevăraţi ce te înţeleg şi nu-ţi interpretează gestul tendenţios:)..părerea mea!..
      încă odată,mulţumesc mult de trecere şi-ţi doresc să ai parte de o vacanţă minunată alături de cei dragi!:)

      Ștergere
  4. Hm... despre prietenii ar fi multe de zis si de comentat... a vorbi despre acest lucru inseamna intr-adevar o experienta foarte bogata de viata... prietenii azi poti sa ii ai, maine nu.... multi de dezamagesc si putini raman alaturi de tine in vremuri de restriste... la un moment dat credeam in prietenie pana in panzele albe, acum am mai avansat in viata si sunt mai realista.. un prieten bun il gasesti greu si il pastrezi si mai greu.. probabil ca se aseamana cu o casnicie.. numai bine draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cineva scria pe net:"când te ridici,prietenii află cine eşti..când cazi ,tu afli cine-ţi sunt prietenii"..cam aşa este!...
      draga mea ai mare dreptate în ce spui,iar eu din experienţa mea am învăţat că la greu sprijinul cel mai sigur,sunt eu şi evident Dumnezeu...şi îmi e de ajuns..la urmă cred că trebuie să ştim să ne ajutăm singuri dar şi să trăim singuri..dacă însă vrei să ai anturaj[ca şi într-o căsnicie,că tot ai adus vorba]trebuie să faci compromisuri...fără ele nu se poate..sigur nu până la umilinţă,ci cu diplonaţie,altfel nu-ţi poate fi prea bine..
      sunt totuşi şi prieteni adevăraţi pe care uneori orbiţi de scopurile noastre nu-i băgăm în seamă..şi apoi eu mereu încerc să mă pun în locul celuilalt să văd cum gândeşte..unii oameni stau retraşi nu neapărat din motive de retragere ci ptr.că nu ştiu cum să se comporte în aceste situaţii..poate şi de jenă că nu au cum ajuta cumva..pe unii oameni de exemplu îi agasează întrebările oricui implicit ale prietenilor,în legătură cu problemele ce le au..şi evident atunci intervine ruptura..personal eu acord multe circumstanţe atenuante amicilor în astfel de momente..dar nu până la infinit..la un moment dat pun punct şi gata..cam asta e părerea mea!
      mulţumesc mult de vizită..
      o seară minunată să ai şi ,cu linişte în suflet!:)

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.