duminică, 8 iulie 2012

energii negative....

nu ştiu alţii cum sunt,vorba lui Ion Creangă,dar eu când văd cum unii mă studiază asemeni unei insecte sub lupă,mă prinde o stare de revoltă mută, urmată de o resemnare soră cu depresia...nu privesc niciodată în "grădina altora",dar văd cum prea mulţi nu mai pot de grija "grădinii"mele...nu mă interesează eşecurile sau succesele altora decât în măsura prin care aceştia mi se confesează...nu despic firul în patru în a căuta de ce şi cum persoana respectivă a reuşit în ce şi-a propus....a reuşit omul şi gata!....poate şi din naivitatea mea înăscută de a lua lucrurile aşa cum mi se prezintă..şi mă agasează cei cărora dacă le povestesc despre persoana respectivă cu privire la succesul obţinut de aceasta,încep să-mi pună la îndoială spusele,în genul"chiar crezi că o să-i meargă mult?"etc....detest astfel de cârcoteli,dar mai ales mă detest pe mine că încep să mă îndoiesc şi eu de aşa ceva fiind lovită de energia negativă a celui care îmi transmite astfel de gânduri...e paradoxal cum acest negativ e mai puternic decât pozitivul situaţiei..în felul acesta am devenit şi superstiţioasă..nu mai spun nimănui de reuşita intenţiilor mele decât după ce aceştia sunt puşi în faţa faptului împlinit..dar ce, stau cumva liniştiţi?..nici vorbă!..au insomnii cu gândul la cum de am reuşit eu să rezolv nu ştiu ce problemă şi,nu se liniştesc decât atunci când ori abandonez eu ce am obţinut ori destinul îmi taie craca imprevizibil...aşa mi s-a întâmplat luna trecută când pe punctul de a reânnoi un contract f.favorabil mie,cu începere de la întâi iulie,desigur absolut convinsă că nimic pe lume nu poate interveni să-mi strice mie planul,am împărtăşit pe ici pe colo bucuria reuşitei apropiate,fără să mai ţin cont de superstiţia cu pricina..şi,desigur mecanismul gândurilor otrăvite a funcţionat..nici acum nu-mi revin din răsturnarea de situaţie ce am trăit-o la finele lunii..ceva asemănător  unui seism de gradul 9,în care totul s-a prăbuşit în jurul meu ,eu rămânând desigur doar cu întrebările absurde,de ce aşa şi cum de a fost posibil?..nu am stat şi nici nu stau cu gândul să văd cine este de vină,dar îmi dau seama că cel puţin la capitolul ăsta al energiilor negative forţa nevăzutului e colosală.......stau şi mă crucesc nu doar de ce-mi fură viaţa,de parcă ar vrea să mă atenţioneze la orice pas că nimic din ce-i pământesc nu-i al meu,dar şi de de jafurile semenilor mei pe care le suport neputincioasă în anii ăştia de răcruce pe care-i trăiesc..banca mă fură cu neruşinare ba la comisioane ba la nu ştiu ce rată,telefonia mobilă prin oferta parşivă a unui abonament mic dar care la finele lunii încarcă minute în plus fără să am şi posibilitatea de a verifica acest aspect..la piaţă nu mai vorbesc,cântarul nu-i cântar dacă nu e în favoarea negustorului şi,exemplele sunt multe...deja mi-e silă de privirea piezişe a celui [ei]cu care imediat ce încep un joc al cererii şi al ofertei,zeul hoţiei îşi face planuri în sinea lui la cum să iasă în câştig din ceea ce poate mulge de la mine...
îmi vine să mă retrag într-o junglă că tot e mai bine să fii printre animale decât printre oameni..cel puţin acolo chiar de eşti supus ceas-minut unui pericol din partea fiarelor sălbatice,măcar nu mai există banul care-i motivul tuturor relelor umane pe acest pământ după părerea mea....


8 comentarii:

  1. După cum spuneam, trăim într-o lume oribilă, în care unii trag ponoasele pentru distracţia drăcească a celorlalţi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aşa este!...cu toate astea, încă mai sper într-o schimbare în bine...
      mulţumesc mult de vizită!:)

      Ștergere
  2. ...împărăția glodului...o noapte bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. măcar de-ar fi glod de Techirghiol..ar folosi reumatismului:)..
      o săptămână frumoasă!

      Ștergere
  3. Nu..jungla ne este o solutie,Ry.Fugim de regele de aici "banul"si dam de regele de acolo "leul"...ptiuu,nu scapam de fiara asta niciunde...
    Te pup,Ry !Si nu te mai necaji..vor veni si altele,poate chiar mai rele..hienele de langa noi abia ne asteapta trantiti la pamant.Punct si de la capat.
    Un motiv in plus sa ramanem in picioare...
    Nfs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din păcate pe aici "leul"nu mai e rege..este pe zi ce trece tot mai mult înghiţit de "euroi"...iar în junglă cam şi pe acolo leii sunt pe cale de dispariţie...se pare că de fapt adevăratele probleme sunt hienele...şi cele de aici şi cele de acolo:)...
      asta e!
      mulţumesc mult de încurajare!
      te pup cu drag şi-ţi doresc o seară minunată!:)

      Ștergere
  4. Îmi pare rău de ceea ce citesc, Ry. Cunosc destul de bine starea asta de revoltă firească împotriva unor gesturi faţă de care suntem neputincioşi. Da, e mai bine să nu mai vorbeşti despre nimic. Oamenii-s aşa cum sunt.
    E oribil!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ştiu dacă oamenii sunt de vină în toate sau gândurile lor în mod expres..ci această forţă a nevăzutului care nu ştiu de ce nu-mi dă voie să mă bucur pe deplin de anumite reuşite..am sesizat că şi atunci când sunt pe culmea unei reuşite şi mă simt extrem de fericită,măi zici că cineva dintr-un colţ apasă pe butonul de declanşare a bombei atomice,că nu există să nu apară ceva în peisaj care să mă facă imediat în secunda următoare una cu pământul...cred că aşa este scris acolo sus în stele ptr.a mea persoană..în rest ce să zic..o să treacă..asta-i viaţa!
      :*

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.