luni, 11 iunie 2012

matinal...


inspir cu nesaţ parfumul teilor ce mi-a inundat camera dis de dimineaţă şi stau la sfat cu cafeaua-mi aburindă gândind la...cai verzi pe pereţi eram să spun:)...nuuuu,caii verzi s-au dus,au rămas pereţii....calculatorul îmi arată că temeperatura casei la ora asta este de 16 grade şi mă prinde apatia când mă gândesc că după ora 9-10 aerul devine de nesuportat..deh,vară!...alegerile s-au încheiat..nu am fost la vot ptr.că ştiam deja rezultatul doar privindu-i în zilele dinainte de votare,pe foştii-actualii aleşi locali la mine în zonă...jocul le-a reuşit,mă rog iar alţi 4 ani de scormonit şosele de indicaţii preţioase în a ne face singuri ba acoperişul la bloc,ba instalaţiile la apă,ba vedem noi ce-o mai fi la iarnă,etc.etc,iar ei stând retraşi în turnul lor de fildeş,materializat prin bunăstarea ce şi-au consolidat-o pe naivitatea celor ce se mint singuri..că vorba aia,tranziţia nu s-a încheiat,da.ce serialul" tânăr şi neliniştit" s-a sfârşit?..sau dacă "dallasul"[în amintirea căruia am scris pe blogul secund un articol]s-a terminat la revoluţie,iată că se reia din nou la cererea ,desigur, a te-le-spec-ta-to-rilor!!!!....mă rog interese comerciale..interesul meu care e?..nici eu nu ştiu..că deja saturată de ani de zile cu dansul ăsta ce se reia la nesfârşit"bătuta pe loc"în susţinerea celebrei expresii,"aceeaşi mărie cu altă pălărie",mă gândesc totuşi să-mi cumpăr şi eu o pălărie deşi nu sunt fana acesteia,dar măcar să nu zic că nu schimb şi eu ceva în viaţa mea..ha,ha,ha!...haz de necaz,cu alte cuvinte..bine că mai avem cuvinte..apropo!..eu atâta risipă de cuvinte ca de la 89 încoace parcă nu am mai întâlnit..se vorbeşte de dragul verbului a vorbi...să mai spună cineva că românul nu ştie "gramatecă"..cu matematica e jale că sigur se cam încurcă operaţiunile şi tot în jurul împărţirii se învârt toate, vorba lui Şeicaru,"viaţa-i viaţă,banu-i ban..om bogat sau simplu cetăţean..."..dixit!..


11 comentarii:

  1. Ce-a fost o să mai fie şi ceea ce este, a mai fost...nu?
    :)
    Cam aşa ceva.

    Îmi place mult Şeicaru. În adolescenţă eram îndrăgostită de el.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. lupta abia începe..să vezi ce va fi la toamnă:)..deşi cam tot cu "pleacă ai noştri,vin ai noştri"se defilează..
    Şecaru mi-a plăcut mereu cum cântă..
    mi-a rămas în memorie cum ne povestea o colegă de-a mea, gălăţeancă,cum a fost la nunta lui..
    ce mult timp a trecut de atunci..şi totuşi,parcă a fost ieri!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ...acum am găsit comentariul tău pe dmd5, intrat la spam :)...mulțumesc, l-am publicat și cănd se poate aștept altele.

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar am vrut să îţi sugerez a verifica şi spamul,că se mai întâmplă ca uneori contul să arunce şi pe acolo comentarii...am intrat pe dmd5,dar sincer ori computerul meu este f.virusat ori aşa se vede de la mine,personal nu am dat peste nici un comentariu publicat,nu doar al meu dar şi al celorlalţi care te vizitează..dar nu-i nimic,probabil cu timpul lucrurile se vor schimba..până atunci bine că ai mai lăsat o portiţă ştiută,deschisă:)
    o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. abia acum am vazut ca ai revenit :)
    ma bucur. sa ne ramai...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana,
      mulţumesc de trecere,
      te îmbrăţişez cu drag!:)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Sunt atat de aproape de tine ,incat pot sa te ating...

      Ștergere
  7. Te imbratisez cu drag,Ryanna..
    Mai sus este exclamatia mea sincera de bucurie...
    Raman acelasi nume fara stea care te admira

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ştiam eu că nu m-ai uitat!:)..
      mă bucur să te ştiu aproape..
      şi să ştii că şi eu stau discret pe urma "paşilor"tăi..nu uit şi nu părăsesc uşor pe nimeni din cei dragi sufletului meu,din cei care au fost cu mine şi lângă mine indiferent de capriciile mele...
      rămâi acelaşi nume[cu stea în inima mea]şi atât timp cât voi mai putea să stau prin virtual,că datorită negurilor prin care trecem mai toţi,nu ştiu ce va mai fi pe viitor,fii convinsă că nu voi sta departe vreodată de tine:).fluturele albastru din mine încă este viu:)..
      te îmbrăţişez cu tot sufletul meu!

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.