luni, 18 iunie 2012

fără titlu....

să ne înţelegem!..nu pot să rămân într-o relaţie,fie ea de prietenie sau altcumva,alături de cineva care nu ţine cont decât de interesele sale..de o persoană pe care nu o interesează decât ceea ce fac eu pt.ea şi nu ce ar putea face şi ea ptr.mine..de o persoană care-mi despică cuvintele în patru şi le interpretează cum doreşte ea şi nu cum de fapt le exprim eu.....de o persoană care, imediat ce I SE PARE, că nu mai este importantă în ochii mei,se crizează aruncându-mi în faţă vorbe încărcate de furie şi reproş neascultând motivele mele..o persoană care are impresia despre mine,deşi nu-i cer nimic ,că tot ce fac,sau am făcut  ptr.ea este doar dintr-un interes..o persoană care-mi acuză prietenii mei de falsitate,după ce i se răspunde de către aceştia la apel, de 10 ori şi a 11-a oară îşi mai văd şi de treburile lor..sau desfidând pe cei cu care eu comunic,sigur nu în ideea că vezi doamne eu aş fi superioară lor[de unde atâta,doar se ştie proverbul"cine se aseamănă,se adună,"]ci doar că nu o elogiează pe ea...o persoană care clar în ochii ei sunt o falsă,o ingrată,un nimic,evident a 11-a oară când ptui fir-ar să fie mi-am văzut şi eu de problemele mele o dată....şi mi-o aruncă nedisimulat cu aşa cuvinte sau sinonimele acestora...încerc să mă justific ,orice argument trece pe lângă urechea sau înţelegerea ei...ptr.că dânsa este o orgolioasă..iar în DEX ştim cum se definesc orgolioşii,da?..:"„Părere foarte bună, adesea exagerată şi nejustificată, despre sine însuşi, despre valoarea şi importanţa sa socială; îngâmfare, vanitate, suficienţă, trufie." ..aşa cum citeam şi pe blogul cuiva ce făcea o disertaţie pe această temă,"orgoliosul e cel care se cunoaşte cel mai puţin pe sine şi îi place compania oamenilor care îl flatează. Nu suportă să fie contrazis.  E atât de plin de el, încât orice tentativă de a-l lămuri într-o problemă, va fi sortită eşecului...orgoliosul se recunoaşte după felul în care vrea, în orice împrejurare, să aibă dreptate şi să le arate celor din jur că ei, de fapt, greşesc. Vrea să dea impresia că numai el poate fi singurul deținător al adevărului...orgoliosul  nu ştie cine este cu adevărat, el este doar ceea ce se crede că este, de aceea cu greu va accepta să se schimbe vreodată. El nu ştie să fie recunoscător şi nici să ceară iertare dacă a greşit..."am încheiat citatul..
prin urmare de astfel de persoane ,oricât le-aş admira persoana sau inteligenţa,mă detaşez brusc definitiv şi iremediabil,fără alte explicaţii din moment ce pe cele anterioare nu mi le-a înţeles,..ptr.că aşa se întâmplă în viaţă,atunci când pui prea mult suflet în ce faci ptr.cineva,fără să ceri nimic la schimb,celălalt ajunge să creadă că este mult deasupra ta şi-şi poate permite orice şi oricând să te calce în picioare.....acesta le este caracterul..vorba lui Cicero,:
"caracterul fără inteligenţă poate multe,inteligenţa fără caracter nu valorează nimic"punct!. 



10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. sigur se recunoaşte persoana,dacă evident mai trece pe aici...
      mulţumesc mult de trecere!

      Ștergere
  2. Orgoliosii totusi stau pe o treapta mai sus decat cei care pleaca fara un ramas bun..i-ai considerat prieteni,iar ei s-au dovenit a fi tradatori..tradatori in asteptari..
    Ai fost vreodata tradata in asteptari,Ryanna ?
    Daca nu,nici sa nu-ti doresti..
    Nfs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu crezi că şi cei care pleacă fără să-şi ia rămas-bun,sunt tot orgolioşi?..sau,hai să acordăm şi circumstanţe atenuante, poate vor să evite o confruntare face-en-face..ştiu eu?
      dacă am fost trădată în aşteptări?..nu prea ştiu ce să spun aici…ptr.că de regulă nu-mi fac prea multe aşteptări cu privire la prietenia pe care o încep..ştiu că în general prietenia este ca şi o cetate..dacă-i prea frumoasă şi prea solidă se găseşte un Iuda să trădeze sau alţii care să sape la temelia ei…aşa se întâmplă şi într-o iubire sau căsnicie…şi în general îmi iau precauţii şi nu prea mă las surprinsă atunci când sunt trădată..eu mizez pe conştiinţa mea..dacă-i curată,puţin îmi pasă ce va face celălalt sau ce drum va prefera..dar atunci când am conştiinţa încărcată,îmi cer scuze dacă am greşit şi încerc orice spre a mă reabilita..ptr.că şi eu,fac de multe ori,greşeli involuntare de voinţa mea..nu sunt perfectă..dar eu recunosc acest lucru pe când alţii nu..asta este ce mă supără..lipsa fair-playului într-o prietenie..

      Ștergere
  3. Sunt destui din cei de care spui.
    Cunosc şi eu câteva cazuri, dar despre unele pot spune că e vorba de o patologie clară. Oamenii aceia au oamenii un egoism şi un egocentrism indescriptibil de mare.

    Nu te mai necăji. Cea mai simplă metodă e să te desprinzi din anturajul unei astfel de persoane.
    :)
    Să ai o săptămână frumoasă şi dulce la fel ca prăjitura ta preferată!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate în ce priveşte patologia..din păcate avem şi-n viaţa publică ceva exemple..poţi cumva să i te opui lui Vadim Tudor,spunându-i în faţă unele adevăruri despre el?..nici vorbă!..te face una cu pământul dacă nu-i aduci laude ca lui Ceauşescu,sau nu ieşi din cuvântul lui..şi mai sunt exemple...ei,eu cam de astfel de persoane mă feresc..
      şi, nu, nu sunt necăjită..sunt doar supărată pe mine pt.că nu am arta de a susţine temperamentul unor persoane colerice..şi mai ales că nu ştiu să mă cert..şi atunci prefer să stau deoparte..doar că pe unii nu-i mulţumeşte acest aspect..după cum spunea Paulo Coelho:"” Mereu iti faci prieteni noi si nici nu trebuie sa stai cu ei zi de zi. Cand ne vedem tot timpul cu aceleasi persoane, ele ajung sa faca pana la urma parte din viata noastra. Si cum ele fac parte din viata noastra, incep sa vrea sa ne-o schimbe. Daca nu eşti asa cum vor, se enerveaza""...cam asta e!
      şi tu să ai o săptămână frumoasă!

      Ștergere
  4. In viata musai trebuie sa ne indepartam de asemenea persoane...,pentru a ne proteja, altfel riscam sa ne incarcam cu negativismul lor fara rost.Ginduri bune si pace in jurul tau,sa fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate Meg,avem nevoie de protecţie în viaţă..şi dacă nu o putem obţine din partea celor din jur,atunci e cazul să ne-o făurim singuri..altfel ni se duce parte din energia pe care o avem şi uneori este tare greu să te mai reîncarci cu aceasta..
      lumină şi linişte sufletească îţi doresc!:)

      Ștergere
  5. ...cunosc și eu câteva specimene, inclusiv pe aici prin blogosferă....așa pline de ele că ajung să-și vorbească (laude) singure....păcat de timpul pierdut....să-ți fie bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate,
      şi eu zic la fel,
      păcat de timpul pierdut...
      mulţumesc mult de trecere!:)

      Ștergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.