sâmbătă, 31 decembrie 2011

revelion:)......

mai e doar un pas...bine cei din Australia deja l-au făcut:)...eu mă pregătesc să plec..să petrec bieneânţeles,însă cum am o mică pauză de start,am trecut pe aici,am ascultat un vals,am luat o porţie de minunată poezie în loc de tortul festiv,desigur poezia sufletelor ce la ora aceasta stau în faţa micilor ecrane ale pc-urilor ,concurente micilor ecrane de tv.şi nu am putut să nu-mi las,să las un gând înainte de a reveni acasă..la anul:)..bine că nu şi la mulţi ani..adicălea să mă rătăcesc taman acum de turmă:)..gata..iar am vorbit mult,deşi nu mi-am propus,dar prea mi-a plăcut acest clip ,pentru a nu-i dedica ceva rânduri rupte din gânduri şi a vi-l dedica vouă celor ce vă pregătiţi de acest eveniment..
LA MULŢI ANI...şi o invitaţie la vals!:)

8 comentarii:

  1. Multumesc de invitatie...si eu iti doresc un nou an fericit,fara griji ,cu multe bucurii,sanatate si belsug. La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ryana, iti doresc An Nou mai bun cu multe bucurii, sa fii fericita si iubita!
    La multi ani!
    Cu drag,
    Gabi.
    Petrecere minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb!
    Să prinzi aripi pentru a trece cu uşurinţă peste ceea ce aduce noul an. Culege ce e frumos şi bucură-te cu adevărat. Petrece frumos la început de an, pentru a trăi senzaţii tari tot anul! La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani ~

    Iaca am trecut in alta etapa...
    Cu tine in suflet mereu!
    Inger drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragele mele,in anul ce tocmai a inceput,va doresc tot binele din lume, gandurile bune si curate sa va insoteasca pretutindeni, fericirea si succesul sa va fie mereu alaturi!...vă mulţumesc ptr.tot ce aţi însemnat voi pt.mine în anul ce a trecut..vă iubesc!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pup, Ry!
    Să ai un an minunat, garnisit cu tot ce-ţi doreşti tu!

    RăspundețiȘtergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.