joi, 29 decembrie 2011

LA MULŢI ANI ..2012!..

Gata,moş crăciun a plecat luând cu el traista cu vise şi a rămas să ne gândim, că iată o a doua ceritudine în afară de cea a morţii este că şi la anul acesta va sosi,să împartă daruri şi bucurii,bine doar ptr.unii şi mai mult ptr.copii:)..acum... trecând la lucruri mai serioase,sigur numai mâine nu-i poimâine şi anul se înoieşte sau se iveşte,cu ce?..depinde ptr.fiecare…în general nu-mi place să fac bilanţul unui an ce a trecut nici retrospective ,când cel mai sănătos este să mă gândesc la frumuseţea unei zile în care pot să fac ce vreau..să merg undeva,să stau acasă sau să primesc musafiri...mă gândesc însă că de-a lungul timpului la cumpăna dintre ani,iluzia şi speranţa sunt reginele globului pământesc..nu e om să nu se bucure că a mai trecut un an şi nu e om să nu spere că cel în care  intră va avea mai multe împliniri..nimeni însă nu ştie ce-i rezervă destinul,care e prezent şi care în momentul în care se destupă şampania,sau se chiuie pe bulevardele marilor capitale ale lumii, când focurile de artificii dau foc cerului,el ţese scenarii din care pe unii urmează să-i elimine pe alţii îi mai amăgeşte şi doar unora în număr infim îi răsfaţă cu darurile de nepreţuit ale vieţii,sănătate iubire şi ascensiune profesională...iată un triunghi al bermudelor metaforc în care toţi am dori să ne pierdem...dar ptr.că după cum spuneam nu vreau să mă mai gândesc la ce mă aşteaptă în noul an că după ce semne am eu ptr. mine  acesta va fi "naşpa"rău vorba celor mici,totuşi  trăiesc clipa[carpe diem!... şi o trăiesc literar ,având în vedere că această expresie face parte din versetul "Carpe diem, quam minimum credula postero" în traducere "culege ziua de azi şi fii cât mai puţin încrezător în viitor".:)]prin urmare abia aştept să fac un tort plin cu ananas ciocolată şi frişcă din care voi savura o felie generoasă,poimâine  la 12 noaptea ,alături de un pahar cu şampanie de piersică "Angelli" că asta-mi place mie..bine,nu-i şi din cea mai preţioasă,dar" io" fiind un om obişnuit din pătura maselor cărora li se potriveşte expresia "vrabia mălai visează",consum ce am amintit şi precum don quijote o să mă cred la cine ştie ce castel..bla,bla,bla,bla,bla....toast....gata l-am ţinut!..şi nici măcar nu am spus ce am vrut..pentru că vreau să mă las în voia iluziei devenind adepta devizei," fericirea înseamnă să priveşti mereu înainte,niciodată înapoi"...chiar dacă înaintea mea eu am gropi prin care calc,sau prăpastii de ocolit... ce mai contează...,ţinem cont de ce au spus marii filosofi..cam lung discursul,aproape că prindem anul nou citindu-l,de aceea vouă prietenilor şi vizitatorilor mei virtuali,vă doresc un an 2012 cu magnifice împliniri,cu sănătate că-i mai bună decât toate dar şi cu bani,că nu strică!:)
LA MULŢI ANI!...



12 comentarii:

  1. La mulți ani și un an la fel de gustos ca prăjitura cu ananas! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi (buni) ani!...îndrăznesc, bună prietenă de blogosferă!

    RăspundețiȘtergere
  3. DAN,
    gânduri bune şi un an plin de împliniri şi ptr.tine şi familia ta...
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani fiinta albastra!
    Te iubesc si sa fii pretuita si iubita anul care vine, INMIIT!

    a ta.

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulţi ani şi ţie,copil albastru!:)
    Dumnezeu şi îngerii fie cu tine mereu aproape de sufletul tău,şi să-ţi ofere ce ţi-a lipsit până acum:)
    pup cu drag fata!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. An Nou bun si implinit, Ryanna... cu toate cele de folos inimii -acelea sunt cele mai importante.
    Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  7. =====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. - balantza.com
    ----adauga urarea ta aici---

    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! Noul an sa fie presarat cu realizari remarcabile, impliniri, sanatate, fericire si noroc!
    La multi ani! gabriella
    http://gabriella-viata.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Anu-şi ia , bunul rămas ,
    Prin clepsidra unui ceas
    Eu cu drag las al meu gând
    Veşmântându-l , în cuvânt !
    Să ai zile , luminate ,
    Nopţi cu clipe minunate ,
    Împliniri , surâs şi pace
    Să le poţi * face-desface *
    Fie-ţi viaţa mai uşoară ,
    Prin iubire , bunăoară ...
    Şi-n priviri catifelate
    Rânduieşte-le pe toate !

    Mulţi ani fericiti , Ryanna!
    Cu drag , aceeaşi Iolanda S.@

    RăspundețiȘtergere
  9. http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/2011/12/maxim-vasiliu-plugusorul.html

    Urare
    Nichita Stanescu

    Clopotele norilor,
    cu ding-danguri de ninsoare,
    la-nceputul orelor,
    iată-le, bat ora mare.
    Crugul anului se schimbă,
    un cuvânt rămâne-n urmă,
    însă prea frumoasa limbă
    niciodată nu se curmă,
    ci azvârle înainte
    noi urări, numai de bine,
    prevestite de cuvinte
    ninse sus, în înălțime:
    Să vă fie anul-an,
    suplu ca pe râuri unda,
    să nu fie bolovan
    peste suflete secunda,
    nori să fie doar de ploaie
    peste câmpuri jos, la vale,
    niciodată să-ntretaie
    raza fragedă de soare:
    fie aerul curat
    plin de păsări liniștite,
    niciodată sfâșiat
    de lungi fumuri stalactite;
    limpede vă fie apa,
    verde pururea pământul,
    nu vi-l tulbure cu sapa
    semnul rău înnămolindu-l;
    pasul zvelt și luna albă,
    gestul mâinii prietenos,
    niciodată steaua slabă
    cu luci mohorât de os;
    pâinea să vă stea pe masă
    aburindă, aburind
    gheața ultimă rămasă
    pe ferestrele din gând;
    pură fie-vă zăpada,
    încălzind la subțioară
    floarea albă din livada
    înflorită-n primăvară.

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti doresc ca noul an 2012 sa-ti aduca multa sanatate ,bucurii,dorinte implinite si liniste in suflet .La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  11. mulţumesc din suflet ,dragele mele şi vă doresc un an magnific care să fie aşa cum se spune anul marilor schimbări evident în bine:)..să aveţi parte de sănătate,de fericire,iubire şi tot ce vă doriţi!
    vă îmbrăţişez cu tot sufletul meu
    cu mare drag,
    Ryanna...
    vă iubesc!
    LA MULŢI ANI fericiţi!:)

    RăspundețiȘtergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.