vineri, 23 decembrie 2011

CRĂCIUN FERICIT!....

         
           .....  mâine este ajunul crăciunului....
  sărbătoarea naşterii Domnului....colinde pe la case,miros de cozonaci şi sărmăluţe,coşuleţe cu portocale,clinchet de clopoţei,şi evident bucuria darurilor oferite dar şi primite....mîine noapte pe cer va străluci o stea....vouă tuturor prietenilor mei virtuali care mi-aţi păşit pragul sufletului meu cu gândurile şi nobleţea voastră sufletească vă doresc din inimă ca  această stea sfântă,să lumineze veşnic în sufletele voastre,să vă călăuzească paşii destinului oriunde aţi fi,iar spiritul crăciunului să fie mereu cu voi ,să vă dăruiască,sănătate,linişte şi împlinirea tuturor dorinţelor  şi  sărbători fericite alături de cei dragi…
         
                                CRĂCIUN FERICIT!:)


22 de comentarii:

  1. Să-ţi fie bine
    în timpul care vine,
    să-ţi fie bine
    prin oameni şi cu tine.
    Dan

    RăspundețiȘtergere
  2. sa fi iubita scumpa mea asa cum te iubesc eu!
    CRACIUN PLIN DE IUBIREEEEEEEEEEEEEEEEE
    PACE
    SUFLETE DRAGI
    SPERANTA
    SI MULTA CAFELUTA! STII TU :)))
    PUP INGERU MEU

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu ocazia sarbatorilor iti doresc in suflet pace, in inima iubire, in casa belsug, in timp sanatate, in viata fericire.Craciun fericit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua la "MOS AJUN"!Am venit in casuta ta virtuala...,imbracata minunat in cinstea marii sarbatori a NASTERII PRUNCULUI ISUS,ca sa te colind prin glasul si piosenia lui MARIUS CIPRIAN POP.Te rog primeste colindul meu in semn de mare pretuire ce ti-o port!SARBATORI CU BINE,PACE SI MULTUMIRE SUFLETEASCA!
    http://www.youtube.com/watch?v=aGnTTg2V57M&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  5. Dan,
    frumoasă urare,mulţumesc mult..şi ţie la fel să-ţi fie!
    sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Îngeraş albastru:),
    eeeeee..se poate,cafeaua e pe primul loc!:)..mai ales că poartă atâtea poveşti de suflet,dintre care unele sigur realizabile:)..
    pup şi eu cu mare drag şi sunt cu tot sufletul alături de tine...
    numai fericire să-ţi dea Domnul,zile senine,
    iubire şi drum drept plin de lumină!
    te strâng în braţe cu toată dragostea mea!:)
    crăciun plin de magie să ai!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Gabriella,
    mulţumesc mult ptr.urare..şi tu să te bucuri în egală măsură de magia crăciunului..
    crăciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Meg,
    trist şi foarte frumos colind..eu zic însă că Domnul nu-i singur..altfel nu s-ar sărbători aceste zile minunate la care ne gândim cu toţii fie că avem ce pune pe masă,fie că nu,deşi important nu e ce mâncăm ci ceea ce purtăm în suflet...mulţumesc mult pt.dedicaţie..fie ca sfintele sărbători să-ţi aducă aceleaşi daruri sufleteşti pe care cu drag le dăruieşti tu altora,sănătate şi numai bucurii.
    crăciun frumos alături de cei dragi!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. SĂRBĂTORI FERICITE, Ryanna!! Să-ţi porţi tot anul în suflet magia clipelor de Crăciun... Fiecare clipă să ne fie tuturor sărbătoare aşa cum o simţim acum !! Te îmbrăţişez cu mult drag !!

    RăspundețiȘtergere
  10. CRĂCIUN FERICIT, Ryana, toate gândurile noastre bune, multă sănătate şi fericire alături de cei dragi!
    PS- comentariile tale au venit pe spam la Geanina - le-a scos de-acolo, acum -, eu am avut comentariile închise o perioadă!
    SĂRBĂTORI FERICITE, respectul nostru!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cristian,
    mulţumesc mult de gândurile frumoase..aşa să fie precum spui:)
    te îmbrăţişez cu sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cristian,
    mă bucur dacă urările mele au ajuns totuşi la voi:)..mulţumesc de trecere şi de faptul că s-a dezlegat misterul comentariilor mele nepublicate..vă doresc tot ce vă doriţi şi voi..
    un crăciun fericit şi plin de speranţe împlinite !:)

    RăspundețiȘtergere
  13. draga noastra draga, iti doresc din toata inima un Craciun minunat si plin de implinire sufleteasca, alaturi de toti cei dragi ai tai. sa-ti fie inima plina de lumina si sa ai parte exact de acele lucruri si persoane care pot face ca viata ta sa fie perfecta! Sarbatori Fericite si un An Nou in care visele devin realitate!

    RăspundețiȘtergere
  14. mulţumesc mult dragii mei[Ana-Maria,Invizibil,Julieta]de frumoasele gânduri şi vă doresc şi eu să aveţi parte de multe bucurii fericire şi linişte sufletească în aceste zile de sărbătoare a naşterii lui Iisus..
    crăciun magic!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. L-am vazut urcand pe cos cu tupeul lui de mos, bani, noroc si sanatate le avea in cos pe toate......Craciun fericit ! ! !

    RăspundețiȘtergere
  16. Karina,
    ia-te uită ce moş..ăsta da tupeu!!:)))..foarte frumos mesaj,mulţumesc mult!..
    îţi doresc şi eu sărbători minunate şi de neuitat alături de cei dragi sufletului tău!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Predau o leapsa:
    http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/2011/12/nu-este-totul-pierdut.html

    RăspundețiȘtergere
  18. mulţumesc!:)..o să încerc un "replay "în zilele următoare:)

    RăspundețiȘtergere
  19. niciodată cât trăieşti nu-i prea târziu ptr.orice:)..mulţumesc mult,ptr.trecere şi să te bucuri de tot ce doreşti tu în aceste sărbători şi nu numai!

    RăspundețiȘtergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.