duminică, 11 septembrie 2011

un ceai,un banc..fără poezie:)

duminică..sărbătoare..relaxare..bine ptr.o parte de populaţie..eu zic că azi fac parte din parte,adică de fapt în parte,că abia acu am terminat ceva treabă,că doar nu o să las "famelia"să moară de foame:)..gândindu-mă acum ce carte să iau să citesc,la o o ceaşcă de ceai asezonată cu prăjituri de cofetărie,că încă nu am intrat şi-n perioada de stat pe lângă cuptor:),am intrat să văd şi eu cine m-a mai băgat în seamă pe e-mail..mă rog nu aşa multe persoane la care mă aşteptam,dar  suficient cât să-mi facă plăcere....şi ptr.a mă face să  evit aducerea în scenă a melancoliei o amică mi-a trimis şi ceva bancuri...la unele am râs la altele am priceput mai greu poanta,că deh,uneori  gândesc mai greu:))),citeam un banc ce cred că se dorea destul de amuzant,dar eu,pas..eram la ora de "gândire"profundă:)))..iată cum sună.."dumnezeu este întrebat de către un bărbat,
Doamne, de ce toate fetele sunt draguţe, dulci, graţioase iar femeile sunt nasoale şi sâcăitoare......?
Domnul spune:
- Pentru ca pe fete le creez eu, iar femei le faceţi voi"...


ha!..ha!...ha!...ha...nu am putut râde că imediat mi-a trecut prin minte o fată bătrână,aşa de acră şi sâcâitoare,de aspect nici la tinereţe nu a fost ceva de capul ei că de aia nu s-a uitat careva la ea,mă gândesc însă ce mândră ar fi dacă ar citi aşa ceva prin urmare chiar m-a bufnit râsul:)))))..
ce să-i faci,perfect pe felia"prostul nu râde de ce vede ci de ce-şi aduce aminte":))..şi cum într-o revistă mai de demult era o caricatură cu un om ce ţinea într-o mână o furculiţă şi în alta un cuţit,mergând şi zicând într-una,"mă duc să mânânc,mă duc să mănânc.."..eu am lângă mine o carte şi privind-o îmi zic şi eu,merg să o citesc,merg să o citesc...păcat că nu la pădure pe covorul de iarbă ce încă sfidează toamna  cu verdele lui crud:)...


6 comentarii:

  1. Draga Ryanna,mai ai inca timp....poti citi... ceva in cartea aleasa de tine, pe o banca in parcul din orasul tau.Cu siguranta iti va prinde foarte bine dupa experienta din bucatarie...Eu tocmai m-am hotarit sa ies citeva ceasuri in parc,astazi nu am avut timp sa merg la "coltul meu de rai"Sa ai o zi deosebita,atit cit a mai ramas din ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun bancul!
    Si tot am gasit ceva poezie la final. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Meg,
    e seară,am citit ceva dintr-o carte privind însă din când în când pe fereastră în parcul din faţa blocului pe care-l am,dar fiind pline băncile de oameni şi aleile de copii,am preferat să stau în casă...nu ştiu care-i colţul tău de rai,dar sper că ţi-a făcut bine plimbarea prin parc:)
    mulţumesc de trecere şi de gândul frumos..
    o seară minunată!.)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ramian,
    mă bucur că ţi-a plăcut şi mai ales că totuşi ai găsit şi ceva poezie la final:)..
    o seară minunată şi cu linişte în suflet să ai!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. E minunat sa te relaxezi la o ceasca cu cafea cu prajiturele...foarte bine ai facut,meriti dupa atata munca.Eu iti doresc din suflet ca toate zilele ce vor urma sa fie frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabriella,
    mulţumesc pentru atenţie...
    să ai şi tu o săptămână plină de împliniri şi satisfacţii sufleteşti!:)

    RăspundețiȘtergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.