duminică, 19 iunie 2011

povestea unei duminici,în imagini:).....

am primit o scrisoare pe aripi de vânt cu slove scrise din petale de flori plutind pe câmp..este venită din depărtare..şi desigur imaginară..îmi face bine,chiar dacă e hilară..şi acum în lumea mea vreau s-o împărtăşesc cuiva..desigur mai întâi poate la o cafea:)..

că-s invitată la Viorica,şi vine şi Ceresica.....

sau mai bine ies cu Angelica la iarbă verde,să ne bucurăm de aerul proaspăt de vară...
poate totuşi ar fi mai bine să stau în casă şi să citesc o carte....


deşi am primit o invitaţie şi la o corridă...
dar dacă aleg să vizionez un film romantic gen,"la est de Jawa",poate nu ar fi rău.....
sau să merg pe câmp să adun flori...


dacă totuşi merg la o şuetă,ce-ar fi?...mai bârfim şi noi pe acolo ca-ntre fete,hm!:)......


poate pe seară merg şi la un teatru....eeeee!:)...


până atunci ,fiind cald,m-aş relaxa într-un hamac....
renunţ însă că mă plictiseşte vecinul de la 5:)...
mai bine voi face o plimbare cu barca pe lac....
apoi voi ieşi pe seară la o terasă din golf,cu amicile mele din alte constelaţii,şi vom trece în revistă evenimentele zilei ....


după care mă voi retrage pe terasa casei mele,unde melancolică voi fraterniza cu luna,visând la stele....


şi înainte de culcare,voi răspunde la acea scrisoare cu drag şi dor,pierzându-mă în depărtare....evident în lumea viselor.....


şi uite aşa închei povestea unei zile de vară din viaţa mea ce-mi aduce  vremea petrecută în alt timp,pe care subconştientul a stocat-o în arhiva ancenstrală,şi la anumite momente mai răsfoieşte paginile acesteia,spre deliciul inimii şi a sufletului pe timpul când raţiunea mea doarme...bine că nu atât cât să nască şi monştri:)..
o duminică plăcută!:)...

.

14 comentarii:

  1. :)
    Te distrezi, aaa?
    (am glumit)

    Amuzantă "duminica" ta virtuală. Îmi vine să spun: offf, femeile astea! Cum vor ele să facă 100 de lucruri într-o singură zi!!
    :))
    Îmi plac imaginile.
    Şi propunerile de petrecere a timpului sunt interesante şi tentante. Cred că o să preiau şi eu una din ele: o să stau în curte, pe şezlong şi o să citesc ceva.

    Mulţumesc.
    O duminică frumoasă şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb! Multumesc pentru aceasta desfatare de imagini si culori.

    RăspundețiȘtergere
  3. hai salut!:)
    mă bucur că măcar ţi-am trezit interesul pentru una din "activităţile"mele fanteziste în a-ţi petrce această zi..
    pentru mine adevărata fericire constă în visele ce mi se transmit de dincolo de stele..că parcă aşa se spune că gândurile ne vin trimise de undeva,doar noi avem impresia falsă că le creează fiinţa noastră..şi astfel trăiesc un real imaginar,numai bine de a-mi reîncărca bateriile sufletului hoinar...
    da imaginile sunt sublime,tocmai de aceea mi-am zis să le prind într-un "buchet"şi să mi le postez..de fapt sunt picturi,nu mă întreba ale cui că nu prea am memoria autorilor,dar pt.că nu-mi pot permite să am un castel cu o încăpere gen galerie de artă,mă mulţumesc şi eu cu ce am...fericiţi marii bogătaşi ai lumii că au "pe viu"astfel de tablouri...
    mulţumesc de trecere,
    te îmbrăţişez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ramian,
    pentru puţin!:)..mă bucur mult că ţi-a plăcut această galerie a unor opere de artă,pe care mi-am însuşit-o într-o postare ce am dorit să încânte şi sufletul celor ce trec pe aici:)...

    RăspundețiȘtergere
  5. :) mmm nimic de lasat, se transmit dorinte . Faina chestiune si faine imagini.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei, ce vremuri! Cine știe, poate chiar ai trăit aceste clipe. ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Brânduşa,
    chiar că nimc de lăsat:)...vorba lui Blue:"femeile ăstea ce vor să facă 100 de lucruri într-o zi"..bine până la urmă ne mulţumim şi cu mai puţin la vremurile ăstea..un film o carte:)....

    RăspundețiȘtergere
  8. Septembrie,
    da, cu excepţia costumelor şi a coridei aceste clipe se pot trăi de oricine,oricând:)...

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoase imagini si cuvinte....o ce frumos...mi-ar placea sa traiesc in vremea aceea...cata eleganta..si feminitate....eu nu ma potrivesc timpului acesta prezent si poluant

    RăspundețiȘtergere
  10. Rosia_lady,
    e firesc să doreşti aşa ceva..doar eşti o fire romantică:)...se vede acest lucru şi după frumuseţea blogului tău....
    îţi doresc să ai parte de momente precum cele din imagini,asta deoarece mai sunt locuri pe planetă unde una lume habar nu are de stres şi poluare:)...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ei... ce dumineca pe cinste...mi-ar place si mie.Sa ai parte de toate zilele frumoase si linistite ca in acesta postare. Superb.

    RăspundețiȘtergere
  12. Gabriella,
    măcar o duminică să fie mai altfel decât toate:)..şi apoi doresc tuturor oamenilor să aibă parte de astfel de clipe,permanent..că dacă toată lumea este mulţumită dispare şi ura şi invidia din sufletul multora..că răul îşi face lăcaş unde găseşte sărăcie şi deprimare...
    îţi doresc o săptămână plină de momente ca cele din postare!:)..

    RăspundețiȘtergere
  13. da. un rasfat al ochilor, al inimii, si al sufletului...iti multumesc pt asta...azi nu avem voie sa fim suparati, azi este soare, este o zi splendida asa cum ar trebuii sa fie si sufletul nostru...sa fii mereu luminoasa pt tine si cei din jur...

    RăspundețiȘtergere
  14. Maria,
    mulţumesc mult pentru cuvintele frumoase,şi îşi doresc şi eu din suflet,să ai parte de drum drept şi lumină în al tău destin,,te îmbrăţişez cu mare drag!:)

    RăspundețiȘtergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.