sâmbătă, 14 mai 2011

între virtual şi real.....

am senzaţia uneori că destinul ce ne guvernează,are şi el limitele lui..dar dacă îşi iubeşte sufletul ce l-a luat în primire la naşterea acestuia,precum o mamă pe a sa odraslă,atunci va face totul ca să facă pe placul acestuia în limita posibilităţilor..acest lucru l-am sesizat de-a lungul scurtei mele vieţi,când anumite lucruri ce mi le doream,şi care erau inaccesibile mie,să mă trezesc mai târziu că le obţineam şi eu dar sub o altă formă..poate sunt o cârcotaşe,şi despic firul în patru când de fapt f.multe situaţii pe lume sunt pure coincidenţe....de exemplu,de unde până mai ieri în zona prin care îmi duc eu povara destinului,nu prea se găseau lalele..nici măcar prin curţile oamenilor..acum,o da..parcă s-a mutat Olanda în acest spaţiu mioritic..grădini cu alei pline de lalele,florile ce le primesc sporadic de la cei care vor să fie "atenţi"cu mine,culmea sunt lalele...mai ieri în staţia de autobuz unde de regulă este "nodul"meu de cale ferată,metaforic vorbind,o femeie vine zilnic cu o găleată plină de lalele şi mereu mă îmbie să-i cumpăr firavele flori..evident că nu rezist la asemenea dorinţă.şi mai mereu ajung acasă cu acestea ofilite sau cu tulpinele îndoite,din cauza decalajului de ore din timpul când le cumpăr şi până ajung acasă...dar există un paradox...nu văd decât lalele galbene şi roşii..alte culori ,nix!...sunt frumoase şi acestea chiar combinaţia înviorează privirea şi spiritul privindu-le..dar albe,rara avis,din păcate ptr.mine..de alte culori ce să mai vorbesc,..penurie totală...acum gândind şi la semnificaţia culorilor...roşu-galben..iubire-gelozie...sincer dintre toate lalelele, cele galbene nu le agreez..nu ştiu de ce..dar mi-e dor de cele albe,care din păcate nici să mi le cumpăr nu am de unde...dacă aş sta la curte,cred că aş avea o grădină plină de trandafiri roşii catifelaţi şi lalele albe desigur şi roşii..cred că şi cele negre sunt frumoase..dar încă nu am văzut aşa ceva până acum decât în film...noroc totuşi cu virtualul,că pot să admir toate soiurile....eeeee....ce spuneam mai sus,mama-soartă face şi ea ce poate, după puteri:)...ca de ex.imaginea de mai sus,cu exact ce ador eu,.. perle şi lalele albe,o combinaţie regală ptr.sufletul meu....şi un refugiu din realul cenuşiu  în care mă aflu ...dixit!


4 comentarii:

  1. iubitoare de lale...
    Asa ai sa ramai in sufletul meu.

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Ai grijă ce-ți dorești că s-ar putea întâmpla..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. şi tu stea între stele,vei rămâne în sufletul meu,scumpa mea tiză:)>:D< :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Septembrie draga mea,
    "ai grijă ce-ţi doreşti că s-ar putea întîmpla",iată o sintagmă demonstrată:)..

    RăspundețiȘtergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.