duminică, 29 mai 2011

axiomele secolului 21:).......

 
am primit pe mail aceste axiome din partea unei bune prietene,pe care le consider foarte interesante şi adaptate timpurilor în care trăim,şi desigur atent gândite şi cu mici excepţii poate chiar experimentate pe proprie fiinţă:
 
                     AXIOMELE SECOLULUI XXI*
 
Toate generalizarile sunt false... inclusiv aceasta.

Poarta-te frumos cu copiii tai. Ei iti vor alege azilul.
 
Imprumuta bani de la un pesimist. **Nu se asteapta sa i-i dai inapoi.
 
Moartea este ereditara.
 
Nu fi de neinlocuit. Daca nu poti fi inlocuit, atunci nu o sa fii niciodata
promovat.
 
Ai observat vreodata cat de repede merge Windows-ul? Nici noi...
 
Experienta este ceva ce obtii abia atunci cand nu mai ai nevoie de ea.
 
Putine femei isi dezvaluie varsta reala. Putini barbati se comporta adecvat
varstei reale.
 
Prietenii vin si pleaca. Dusmanii se acumuleaza.
 
Da-i unui om peste si va manca o zi. Invata-l sa pescuiasca si va sta toata
ziua in barca cu sticla de bere in mana.
 
Cel ce rade la urma, este mai incet la minte.
 
Inainte eram mereu indecis. Acum nu mai sunt asa sigur.
 
Daca ai impresia ca nu ii pasa nimanui daca mai traiesti, incearca sa nu
platesti cateva rate la banca.
 
Multitasking inseamna sa faci mai multe lucruri prost in acelasi timp!
 
Puritanism: teama ca cineva, undeva, s-ar putea sa fie fericit.
 
Unii beau din fantana cunoasterii. Altii fac gargara.
 
Cel mai scurt drum dintre doua puncte este mereu in constructie.
 
Exista trei tipuri de oameni: cei care pot sa numere si cei care nu pot.
 
Daca furi idei de la o persoana, se numeste plagiat. Daca furi idei de la
mai multe persoane se numeste cercetare.
 
De ce abreviere este un cuvant atat de lung?
 
M-am rugat la Dumnezeu sa imi dea o bicicleta, dar am aflat ca Dumnezeu nu
iti pune in traista. Asa ca am furat o bicicleta si m-am rugat pentru
iertare.
 
Femeile nu vor fi niciodata egale barbatilor pana cand nu vor putea sa se
simta sexy in ciuda cheliei si burtii de bere.
 
Dumnezeu sigur iubeste prostii. Altfel nu ar fi creat atat de multi.
 
Traim intr-o societate in care pizza ajunge mai repede decat politia.
Incercati!
 
Stii ca lumea s-a intors pe dos cand cel mai bun rapper este alb, cel mai
bun jucator de golf este negru si cel mai inalt baschetbalist din NBA este
chinez.*
 
*Intentionez sa traiesc vesnic. Pana acum sunt in grafic.
 
Psihiatrul mi-a zis ca sunt nebun. **I-am zis ca am nevoie si de o a douaopinie. 
**Mi-a zis ca sunt si urat.* 


 
 

6 comentarii:

  1. Îmi doresc să nu fac gargară şi să nu uit vreodată cele trei tipuri de oameni :) ... Unele sunt demonstrat valabile , dacă nu chiar toate ... Te îmbrăţişez cu drag ... Să ai o duminică frumoasă , Ryanna , cu senin , soare şi multe bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  2. Iolanda,
    tu nu ai făcut şi nici nu faci vreodată "gargară"..eşti prea curată sufleteşte pt.aşa categorie de oameni ce din păcate nu numai real dar şi virtual bântuie printre noi..important este să şi recunoaştem pe cei ce beau din fântâna cunoaşterii de cei ce evident cu ce acumulează folosesc pe post de gargară:)
    şi da cu cele trei tipuri,este ca şi citatul biblic,"cei trei apostoli erau doi,Luca şi Andrei":))..
    dintre aceste axiome cea demonstrată vieţii mie,a fost,"prietenii vin şi pleacă ,duşmanii se acumulează"..noroc de faptul că-mi place pizza,şi nu apelez la poliţie:)))))
    şi tu să ai parte de pace şi lumină în calea ta,şi mulţumesc mult,mult că ai trecut pe aici!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Prea adevarate!
    Imi permit sa adaug si eu una, de "productie" proprie, in spiritul acestor vremuri agitate:
    "Pe vremuri, alergam ca sa fiu primul. Astazi, alerg ca sa nu raman in urma..."

    In lumina celor spuse, iti urez sa ai parte (macar) de o Duminica relaxanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sorin,
    "pe vremuri,alergam să fiu primul,acum alerg să nu rămân în urmă"..supertare:))))))
    chiar am s-o adaug colecţiei mele de citate celebre:)
    acum mă gândesc şi la momentul în care o să rămân de căruţă..asta-i dilema,ce mă fac?..de parcă nu aş şti când de multe ori am fost fericită de soartă şi cu astfel de momente:)..
    mulţumesc mult de trecere,şi mai ales de concertul "xilofonului citadin"!:)...

    RăspundețiȘtergere
  5. :)
    Aparent, ramasul de caruta poate sa para o nenorocire. Dar are si o gramada de aspecte benefice, unul dintre ele fiind linistea necesara meditatiei. Care poate duce la o viziune mai clara, fara "pureci" si, de ce nu, la intuitii neasteptate in privinta unor carari mai directe. "Cei din urma vor fi cei dintai!" :)
    Multumesc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. ai dreptate!:)..parcă tot mai bine cu rămasul de căruţă,decât să fii a cincea roată la căruţă:)))..
    bine cum de acord cu tine,în tot răul e un bine,nici a cincea roată nu-i rău,că te odihneşti mai tot timpul şi eşti văzută şi ocrotită de căruţaş(şofer în cazul roţii de maşină),cu mare atenţie şi evident importanţa e mai mare că devii acel prieten ce doar la nevoie se cunoaşte:)))

    RăspundețiȘtergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.