vineri, 24 decembrie 2010

crăciun fericit!......

pentru toţi prietenii virtuali pe care i-am cunoscut în această blogosferă...pentru prietenii mei de suflet pe care i-am cunoscut de cum am intrat în spaţiul virtual,pe situl de unde am venit aici,şi care m-au suportat,iată de mai bine de doi ani,şi care încă nu s-au plictisit de tot ce scriu eu,şi pe care bineînţeles că îi păstrez cu sfinţenie în suflet...pentru toţi cei care trec pe aici când şi când...şi pentru cei care nu trec,dar poate vor trece din întîmplare......pentru voi toţi, fie ca sărbatoarea Nasterii Domnului sa aduca in sufletul vostru,numai bucurie si liniste...vă iubesc!    

         Sarbatori Fericite si un Craciun Asa Cum îl visati!                                                                            

                                  
 

33 de comentarii:

  1. Ding dong dong...
    X-mas Song!
    Pentru tine draga mea,
    Sa-ti aline vremea grea,
    Sa te bucure cu nea
    Si cu fulgi de sarbatoare,
    Cand iubesti...nimic nu doare!
    La multi ani Ryana si Craciun in alb!

    Celesta ta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Magia Craciunului sa va cuprinda sufletele si casa!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit :)
    Te invit sa citesti :
    http://www.tipimaginar.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Un Craciun fericit si sa te bucuri de sarbatoare alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Crăciun fericit alături de cei dragi, toate gândurile noastre bune şi numai bine în toate!

    Cristi şi Geanina

    RăspundețiȘtergere
  6. @Celestine,
    ce frumos ştii tu să "cânţi"şi să mă încânţi!:)..
    pup fata cu mare drag!...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Someone,
    mulţumesc mult de trecere,şi de gânduri frumoase!:)...

    RăspundețiȘtergere
  8. @FreeSeoDesign,
    şi eu îţi doresc bucurii cît mai multe la acest sfîrşit de an!..mulţumesc mult de trecere!..

    RăspundețiȘtergere
  9. @Daniel,
    mulţumesc mult de urare şi de invitaţie..desigur voi intra pe sit.
    Crăciun magic!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Liviu,
    mulţumesc mult de gânduri frumoase..
    un crăciun magnific să ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cristi şi Geanina,
    mulţumesc mult de nobleţea sufletească!
    Sărbători feicite!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sarbatori linistite, cu impacare in suflet si minte!
    ...si nu numai de sarbatori!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Kitty,
    mulţumesc mult...
    sărbători fericite cu belşug şi veselie!

    RăspundețiȘtergere
  14. Kitty,
    unde ţi-e blogul?
    am vrut să intru pe la tine.şi mi-a venit mesaj de blog negăsit:(

    RăspundețiȘtergere
  15. Iti multumim pentru urari, draga Ryana.
    Un Craciun fericit si tie si sa auzim doar de bine!
    Cu drag,
    Gabi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ryanna,
    din pacate blogul meu nu mai e, dar sper ca o sa "pot" sa ma intorc curand.
    pana atunci poposesc cu drag aici si in alte casute. sunt superbe imaginile tale de sarbatoare si iarna de la titlul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Gabi,
    cu mult drag,îţi doresc şi eu numai bine!:)..

    RăspundețiȘtergere
  18. @Kitty,
    aştept cu drag să revii,şi sunt bucuroasă că îţi place pe aici(după cum ai văzut,am mai împrumutat şi eu imagini de pe la tine prin siturile pe care le foloseai şi tu)...îmi e greu să vorbesc la timpul trecut,deci...te aştept!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Cuscre,cuscre,
    da şe vorbieşti tu"măi dragă"în somn?..ai grijă mare,să nu audă consoarta dumitale,că adio crăciun fericit!:))))..acum,scuze..nu-s moldoveancă,şi nu ştiu dacă am "reprodus"bine exprimarea,da înţelegi tu,ce am vrut eu să spun:)...oricum mulţumesc de atenţie!:)...

    RăspundețiȘtergere
  20. @Mihaim,
    mulţumesc mult de urare!:)...
    Sărbători fericite,alături de cei dragi!..

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumusetea sufletului, iubirea si implinirea faca din Craciunul tau si din fiece zi ce va veni, o sarbatoare !
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  22. @Brânduşa,
    mulţumesc mult pentru cuvintele frumoase!:)..
    aceleaşi gânduri de bine şi frumos pentru sufletul tău frumos,ţi le dăruiesc ţie,cu mare drag...
    La mulţi ani!...

    RăspundețiȘtergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.