vineri, 29 octombrie 2010

muah!!......

asta da  iubire!:)...

25 de comentarii:

  1. Zici tu?!
    :)))))))))))
    Neah, se poate şi mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Blue,
    la ce te referi cand spui ca se poate si mai bine?:))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Celestin,
    intr-adevar:)..sunt draguti foc..mie mi-s dragi de mor:)..

    RăspundețiȘtergere
  4. Eiii da,trebuie luat in seama,o poezie ceva:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @DMD,
    mi-au trecut ceva versuri prin minte,dar m-am gândit că la "talentul" ce îl am eu în acest domeniu,să nu stric frumuseţe de poză şi de iubire pisicească:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ganduri bune pentru tine si o seara cat mai buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ryana mea draga si scumpa...
    Ce-ar fi ingerii fara tine?
    S-ar dezice de aripi, nu le-ar mai trebui irosinta.
    Ma tem ca am calcat peste palma ta, deschide-o sa-ti naucesc causul cu iubire, apoi du-ti-o spre frunte si lumineaza.

    esti un suflet nesatul de iubire.. adapa-l vesnic!

    Te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  8. @Celestine,
    eşti o dulce:)..te îmbrăţişez cu mare drag!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Offf, câteodată, când citesc anumite schimburi de comentarii parcă asist la o "never-ending conspiracy".
    :))))))))))
    (comentariul acesta e mai bine să-l laşi nepublicat, că cine ştie cine-cum îl mai interpretează!)

    RăspundețiȘtergere
  10. http://dmd-suflet.blogspot.com/2010/10/razi.html

    RăspundețiȘtergere
  11. ce dragalase sunt :)
    ce n-as da sa stau si eu asa in bratele cuiva si sa fie cald, pufos si bine si liniste. :)
    week-end placut cu odihna si lumina in suflet.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Blue,
    ce conspiraţie,draga mea,.adicălea eu care nu ştiu în engleză decât yes..şi no..sper că am tradus bine:)))))..imaginea e tare drăgălaşe..eu doar când privesc extazul pisicuţei îmbrăţişate,mă bufneşte râsul şi nu mai stau să mai despic firul în patru;)...aşa că nu pot să ascund un comentariu făcut de tine,mai ales că ne cunoaştem de prea mult timp pentru a nu înţelege sensul bun al cuvântului:)..

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dan,
    o dedicaţie minunată pentru care cuvintele sunt prea sărace să sublinieze valoarea poeziei...
    mulţumim!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Kitty,
    va veni şi timpul ce-l aştepţi cu un astfel de moment tandru:)...
    şi tu să te bucuri de zile frumoase şi pline de bucurii!
    să fii mul,mul iubită!:)..

    RăspundețiȘtergere
  15. Ryanna,
    mersi frumos. la fel...
    stai linistita. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Seamănă cu motăneii mei...) Să știi că pisicile mă iubesc foarte mult și au încredere în mine...:)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Şerban,
    eu sper că în imagine,este un motănel şi o pisicuţă..asta ca să nu-i bag la capitolul minorităţi sexuale:)))))..
    acum..sunt convinsă că pe tine te iubesc pisicile ptr.sufletul tău bun(animăluţele simt acest lucru)...,dar în mod sigur pe tine te adoră şi alte "pisici",doar că pe cele din urmă uneori e mai greu să le diferenţiezi de "vulpi":)...

    RăspundețiȘtergere
  18. @Karina,
    mai pe seară sunt prezentă pe mess:)

    RăspundețiȘtergere

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.