joi, 24 septembrie 2009

pentru inceput...



interesant cred, de comentat titlul acestui blog..evident ca pe parcurs ii voi schimba denumirea,insa deocamdata in amintirea unui episod de suflet al carui final a fost azi,il las in stand by,si voi scrie sub aceasta denumire pana in momentul in care ma voi elibera de tot ce inseamna umbra si amprenta pe sufletul meu destul de incercat de aceasta viata/am hotarat sa-mi fac un blog unde sa-mi scriu precum in jurnal,impresii,vise,interpretari,nu cu pretentia de a iesi in "prim plan"ci pentru a-mi continua o psihoterapie ce am inceput-o pe alt site,si unde din intimplare m-am trezit ca ma afundam si mai mult in abisul fiintei mele..a te cunoaste pe tine insati,este o trimitere de catre psihologi,atunci cand simti ca pamantul iti fuge de sub picioare,si nu stii incotro s-o iei..se mai spune cum ca de fapt in noi sta destinul in mana noastra sunt toate acele instrumente ce pot face ca visele sa se implineasca;din proprie experienta insa pot spune ca nimic nu-i mai gresit decat acest gand;sunt convinsa (si din pacate dupa niste ani am inteles acest lucru)cum ca destinul este cel care ne este scris la nastere si cu oricate incercari de a crede ca inlocuim acea forta supranaturala careia oamenii au denumit-o Dumnezeu,in final fiecare cade ingenunchiat de neputinta propriei amagiri..pentru seara asta deocamdata atat...noapte buna,nou jurnal:)!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

mesaj

toate articolele postate sunt inspiraţie şi creaţie proprie.. de aceea e bine să nu plagiaţi şi ,dacă totuşi o faceţi,adăugaţi vă rog o trimitere la sursă..nu am să invoc drepturile de autor,deoarece eu cred în justiţia divină şi nu în cea umană:).. imaginile însă sunt luate de pe net,iar cele cu drepturi de autor au înscrise pe ele situl respectiv..pe această cale mulţumesc mult tuturor creatorilor acestora..
-

Totalul afișărilor de pagină

Image du Blog joliscoeurs.centerblog.net
Source : joliscoeurs.centerblog.net sur centerblog.